Toon posts:

Text based FTP server voor Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een text based ftp server voor windows,

Een vriend van mij heeft namelijk een snelle inet verbinding die hij in mij ogen niet optimaal gebruikt, en ik heb nog een ouwe 486 staat en die mag ik bij hem neerzetten als ftp server.

En ik wil eigenlijk dat ik em gewoon remote kan beheren dmv commando's. Ik wil graag een text based ftp omdat er nog windows 95 opstaat, en ik heb niet zo op gewone programmas in windows 95 omdat ik nogal onstabiel vind.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:09

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik denk dat je GammaFTP server zoekt, die kan je volgens mij helemaal text based gebruiken.

http://www.winbar.nl/mirror.php?id=gammaftp

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > SA

WTF bedoel je met Character Based ?

Anders draai je toch gewoon Linux als het een light gebakkie moet zijn :? :P

Braaikamer - Smoke&BBQ

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Volgens mij wie ie het dos based hebben? Geef je met een linux distro het
meeste kans om op een 486 nog wat te doen als ftp servertje.

[ Voor 60% gewijzigd door avon op 24-10-2003 15:50 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dammas heb je de sluitmessage van elevator in Text-Based FTP server voor Windows wel gelezen? :)

Als je een goeie ftp server wil die licht is moet je er gewoon een lichte distro op draaien. Slackware9.1 kan prima op die bak zonder GUI als server :)

[ Voor 40% gewijzigd door G33rt op 24-10-2003 16:04 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

elevator schreef op 24 oktober 2003 @ 11:19:
dammas, op GoT vinden we het belangrijk dat je voor dat je een topic opent zelf een en ander uitzoekt, probeert en dergelijke.

In jouw topic kan ik niet echt terug vinden wat je zelf al geprobeerd hebt, of wat je al gevonden hebt, en vind ik je topicstart nogal magertjes.

Open even een nieuw topic (in het goede forum ;) ), waarin je aangeeft wat je zelf al gevonden hebt, waarom je een text-based FTP server zoekt (waarom is een FTP server als service niet goed?), en welke andere vragen je hebt.
Kortom, geef eens wat meer info :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1