Toon posts:

Spampal Met Chello (SPAM)

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Help mijn email account is zwaar vervuild.... Krijg echt teveel spam ik las ergens dat spampal het meest effectieve programma is maar als ik dit installeer dan werkt het niet moet je voor chello een bepaalde poort instellen ofzoiets dergelijks ??
Als iemand andere suggesties heeft hoor ik die ook graag !!! Want ik word er gek van.... :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euhm, het zou helpen als je zegt wat je al hebt ingesteld en wat je bedoelt met 'werkt niet', foutmeldingen, niets gefilterd, juist alles?

www.spampal.org/usermanual <-- lijkt me wel maar die stappen heb je dus allemaal al gevolgd?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Die manual is wel erg duidelijk hoor.
Ik krijg het vermoeden dat je dat helemaal niet gelezen hebt.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En je hebt Spampal wel geconfigureerd voor je eigen email client? Ik zou eens goed netjes alle stappen in de manual volgen, en dan ons meer info geven over wat je allemaal geprobeerd hebt en met welke settings :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg geen meldingen helemaal niks hij filtert gewoon helemaal niet :S
Ik heb trouwens de handleiding aangehouden die in het blad CHIP stond maar blijkbaar is die niet al te uitgebreid :S Shitblad :P

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 15:49 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 15:42:
Ik krijg geen meldingen helemaal niks hij filtert gewoon helemaal niet :S
Ik heb trouwens de handleiding aangehouden die in het blad CHIP stond maar blijkbaar is die niet al te uitgebreid :S Shitblad :P

Dan wordt het hoog tijd dat je de 'echte' handleiding even leest - met name dus ook http://www.spampal.org/usermanual/clients/oe/oe.html :)
edit:
Even aangenomen dat je OE gebruikt, je zegt namelijk he-lemaal niets over wat je hebt draaien. (OS, mailprog, firewall etc :o )

offtopic:
En ga over op de c'T, staat deze maand een mooie vergelijking van spamfilters in :D

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 24-10-2003 15:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
GFI MailEssentials met Bayesian Analyses... De tool om spam tegen te gaan. Werkt bij ons 100%.. Krijg binnen 2 dagen 160 spammails. Deze worden allemaal geblokkeerd en de HAM blijven gewoon goed binnenkomen.
Pagina: 1