Toon posts:

[Nec1300A]Cyclische Redunantie en probleem firmware

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn Nec1300A, een tijd geleden is er v1.05 van Herrie erin geflasht en kon zonder problemen allerlei media branden op 4x. DVD films branden op zowel datawrites -R en Princo -R doet hij zonder problemen, heb nog nooit een dvd weg hoeven gooien en de kwaliteit is super. Maar zodra ik een dvd vol zet met images van spellen en programmas dan krijg ik zodra ik deze images weer terug wil kopieren naar men harddisk de volgende melding : Cyclische Redunantie fout. Ook kan ik geen andere firmwares meer branden in men Nec1300A dan geeft hij de melding dat de drive niet gevonden word. Nero ziet mijn drive toch gewoon als een Nec1300A.

Het gebruikte besturingssysteem is Win2000 Pro en mijn brander zit op Sec. Master. Het gebruikte moederbord is een Gigabyte GA-8PE667 Ultra

Zijn er mensen met hetzelfde probleem ??

Heb google al gebruikt op Cyclische Redunantie maar kwam daar maar met 1 hit die nergens over ging. En de GOT Search kwam met een aantal oplossingen waar ik nog geen toegang tot had met deze account ! (helaas ben ik van men andere account het ww kwijt 8)7)

Ik heb trouwens al geprobeerd om met 2 dvd spelers (Nec1300A en Pioneer 106) de images van dvd naar de HD te kopieren maar beide geven de Cyclische Redunantie fout.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 10:50 . Reden: Info toegevoegd ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[nohtml]
Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 10:48:
En de GOT Search kwam met een aantal oplossingen waar ik nog geen toegang tot had met deze account !
Lijkt me sterk: [search=cyclische redundantie]
(helaas ben ik van men andere account het ww kwijt 8)7)
Wist je dat clones aanmaken niet is toegestaan en dat je heel makkelijk een nieuw wachtwoord kan opvragen..? Kijk gewoon wat beter op het login-scherm: http://gathering.tweakers.net/forum/login

Verwijderd

BalusC schreef op 24 oktober 2003 @ 11:01:
[nohtml]
[...]
Lijkt me sterk: [search=cyclische redundantie]
[...]
Wist je dat clones aanmaken niet is toegestaan en dat je heel makkelijk een nieuw wachtwoord kan opvragen..? Kijk gewoon wat beter op het login-scherm: http://gathering.tweakers.net/forum/login
Heel raar, had vorige week ook al gezocht op cyclische redunantie en toen gaf de search aan dat hij niks kon displayen omdat ik geen toegang had tot deze fora.

Zoals je ziet heb ik men oude username weer terug, niet goed gekeken inderdaad. Sorry.

Heb inmiddels een aantal topics al doorgekeken over cyclische redunantie en heb besloten om toch maar een andere brander te gaan halen.

Ben alleen nog steeds benieuwd of mensen ook problemen hebben met hun nec1300 met de firmware erin flashen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je ziet heb ik men oude username weer terug, niet goed gekeken inderdaad. Sorry.
offtopic:
mooi zo :)
ocmonster9 is trouwens geband. Met meer dan 1 account op GoT rondzwerven is niet toegestaan.