Ik heb een probleempje met mijn Nec1300A, een tijd geleden is er v1.05 van Herrie erin geflasht en kon zonder problemen allerlei media branden op 4x. DVD films branden op zowel datawrites -R en Princo -R doet hij zonder problemen, heb nog nooit een dvd weg hoeven gooien en de kwaliteit is super. Maar zodra ik een dvd vol zet met images van spellen en programmas dan krijg ik zodra ik deze images weer terug wil kopieren naar men harddisk de volgende melding : Cyclische Redunantie fout. Ook kan ik geen andere firmwares meer branden in men Nec1300A dan geeft hij de melding dat de drive niet gevonden word. Nero ziet mijn drive toch gewoon als een Nec1300A.
Het gebruikte besturingssysteem is Win2000 Pro en mijn brander zit op Sec. Master. Het gebruikte moederbord is een Gigabyte GA-8PE667 Ultra
Zijn er mensen met hetzelfde probleem ??
Heb google al gebruikt op Cyclische Redunantie maar kwam daar maar met 1 hit die nergens over ging. En de GOT Search kwam met een aantal oplossingen waar ik nog geen toegang tot had met deze account ! (helaas ben ik van men andere account het ww kwijt
)
Ik heb trouwens al geprobeerd om met 2 dvd spelers (Nec1300A en Pioneer 106) de images van dvd naar de HD te kopieren maar beide geven de Cyclische Redunantie fout.
Het gebruikte besturingssysteem is Win2000 Pro en mijn brander zit op Sec. Master. Het gebruikte moederbord is een Gigabyte GA-8PE667 Ultra
Zijn er mensen met hetzelfde probleem ??
Heb google al gebruikt op Cyclische Redunantie maar kwam daar maar met 1 hit die nergens over ging. En de GOT Search kwam met een aantal oplossingen waar ik nog geen toegang tot had met deze account ! (helaas ben ik van men andere account het ww kwijt
Ik heb trouwens al geprobeerd om met 2 dvd spelers (Nec1300A en Pioneer 106) de images van dvd naar de HD te kopieren maar beide geven de Cyclische Redunantie fout.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 10:50 . Reden: Info toegevoegd ]