De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Wat betreft de waardering, die 2 inzichtvol is daarbij imho idd een beetje vreemd
edit: ik zie dat hij nu net op 3 is gezet, even wat bijschaven
[ Voor 9% gewijzigd door Remy op 24-10-2003 10:54 ]
De toon is duidelijk flamerig, kotssmiliie, en 'opgestoken middelvinger naar Microsoft'
(de topicstarter gebruikt dat niet als weergave van zijn mening, enkel is dit wel zijn woordkeuze om de houding van de enkele overheden te omschrijven, waarmee deze zelf hoogstwaarschijnlijk ook niet mee in zouden stemmen; keuzes binnen automatiseringstrajecten vergelijken met 'opgestoken middelvingers' naar een fabrikant is niet bepaald intelligent te noemen)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dirk-Jan schreef op 24 oktober 2003 @ 10:40:
nieuws: Ballmer: MS zal niet bijdragen aan open source-projecten
de 2e post is gemodereerd als inzichtvol.
volgens mij is het gewoon een dikke vette flame.
of ben ik nu ms-addict?
maar het kan kloppen, want die post staat ook veels te hoog, +3,
ik zie er echter geen flame in, hooguit een tendentieuse wensdroom van jongetjes die enkel op DirectX gebaseerde spelletjes spelen, een 1 of een 0.
niet toevoegend, maar tevens volgens mij geen -1 waard
er staan overigens in die thread meer veels te hoog gemodereerd:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=881761
een +4 voor de bewering dat MSIE geen CSS ondersteund (msie3 was de allereerste browser die CSS ging ondersteunen, en hiermee braken ze de macht van het almachtige netscape met hun proprietaire standaarden, en juist hierdoor won het W3C aan aanzien)
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=881950
+4 voor open deur
Over het algemeen heb ik in die thread het idee dat momenteel enorm veel pro-linux posts daar een puntje te hoog staan (linux is niet eens onderwerp van discussie), terwijl posts die MS positie uit proberen te leggen, of bepaalde MS zaken verdedigen een of twee puntje te laag staan.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Moet echter nog veel geschaafd worden.
[ Voor 25% gewijzigd door Longbeard op 24-10-2003 16:01 ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Virussen? Scan ze hier!