Toon posts:

[JS] VBScript naar JavaScript tool.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een VBScript die tabellen sorteert, deze code staat in verschillende HTC files. Het is precies wat ik nodig heb, alleen jammer dat het alleen maar in IE werkt. Ik zou graag deze code in JavaScript willen hebben zodat hij meerdere browsers ondersteund. Iemand vertelde mij dat ik gewoon alle HTC files moest openen en dan daar een JavaScript van gaan bouwen, er werd mij wel verteld dat dat heel veel tijd gaat kosten en alleen voor de volhouders is. Wat ik mij afvroeg of er mischien een simpel programmaatje of util bestaat om die VBScript codes om te zetten naar JavaScript.

Deze code zorgt er trouwens voor dat je kolommen kunt sorteren zoals jij het zelf wilt, drag en droppen zoals in windows verkenner.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De kans is sowieso groot dat behalve het feit dat VBScript is gebruikt, er daarin ook verschillende IE-only truuken zijn toegepast (filters, behaviours), dus zelfs al zou er zo'n tool bestaan (wat ik betwijfel) dan zal het resultaat ws uiteindelijk nog IE-only zijn.
Ik zou zeggen: stroop je mouwen op en begin gewoon van scratch af aan - leer je er ook nog iets van :Y)

Intentionally left blank

Verwijderd

VBScript en HTC behaviors zijn niet één op één te vertalen naar cross browser JavaScript oplossingen. Met een beetje werk is een sorteerbare tabel vrij snel te doen
hint: Met JavaScript Array.sort() maar kolommen drag/droppen is al behoorlijk geavanceerd.

Doe eens zoeken
Als je er dan niet uitkomt wil ik je wel verder helpen. Ik zal alvast eens nadenken over een kolommen drag/drop oplossing.