creative pc dvd 12x DXR3

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:38
ik ben binnenkort jarig, dus dit lijkt me wel wat...
ik zag dat hier zo'n decoder kaart bijzit, maar kan die decoder kaart ook gewoon windhoos beeld weergeven zodat ik op de tv zonder monitor m'n peecee en dvd proggie kan starten?

• Boston
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 16:19

Boston

The Cape State

Sorry fella,

de MPEG II kaarten werken met een "loop" kabel. De uitgang van je VGA kaart gaat in de MPEG II kaart en de uitgang daarvan gaat weer naar je monitor. Op je TV zie je alleen maar wat de MPEG II kaart decodeerd (de DVD dus). Helaas lichten de knoppen in de menu's van de afgespeelde DVD ook niet op, dus het is heel moeilijk navigeren in het menu zonder monitor.

Ik heb zelf de CL DXR2 kaart en ondanks dit kleine probleempje (ik moet dus naast mijn PC ook mijn monitor naar de huiskamer slepen) ben ik erg tevreden met de hardware decoder.

Een laaste advies: Koop een Dolby Digital (AC-3) set. Als je dat hebt gehoord, wil je nooit meer terug naar videobanden.

Veel succes,

Boston

"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ...aiiiiight! };o)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:38
eigenlijk dus soort voodoo 1/2 princiepe?
Op dinsdag 05 december 2000 17:46 schreef Boston het volgende:
Een laaste advies: Koop een Dolby Digital (AC-3) set. Als je dat hebt gehoord, wil je nooit meer terug naar videobanden.
$$$$$$$$$$

• Boston
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 16:19

Boston

The Cape State

Ha weareborg,

mijn computer heeft tevens een Voodoo 2, dus er lopen twee loopkabels acher de PC. Eerst van de Matrox G100 naar de Voodoo 2 en daarna van de Voodoo 2 naar de CL DXR2.

Het beeld is echter nog best goed, dus lang leve Matrox als het gaat om 2D graphics.

Your Mission, should you choose to accept it, buy a CL 12X PC-DVD box. Next buy a AC-3 Receiver. Next buy a subwoofer. Next concede to your mom and throw away that crapy speaker, you are using for a centre speaker, and buy a new centre speaker (from Boston Accoustics).

Hometheater is geen dure hobby, het lijkt maar zo ;)

Greetings from,

Boston

"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ...aiiiiight! };o)