[Seti@home]Proxy probleem!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Topicstarter
Waarom?
Volgens mij doet de naam de moderator al waarlopen om het topic te sluiten ;). Waarom? Omdat het te maken heeft met proxy en aangezien er overal op internet manuals te vinden zijn hoe om te springen met proxy instellingen.Natuurlijk ben ik hier wel van op de hoogte en heb ik de "FAQ" door gelezen. Maar ik probeer het toch, omdat ik echt niks heb kunnen vinden wat werkt... :(

Probleem!
Dan nu het probleem. Ik zit dus op me werk hier (Gemeente Heemskerk) en aangezien ik vaak van me werk plek ben en me pc ook nog is 24/7 aan staat vind ik het doodzonden van de CPU tijd, en aangezien ik ook thuis seti draai een een echte Pro seti freak ben wil ik hier dus wat aan veranderen en jullie weer iets omhoog helpen op de lijst der lijsten :) Nou beschikken we hier over een aardig groot netwerk en dus zitten we ook achter een proxy, en het zit allemaal aardig pot dicht --> lijkt ford nox wel :s

Help!
Nou vraag ik de hulp van m'n mede tweakers om toch Seti te kunnen draai hier :) Via socks of via http?

bij de instellingen van de verbinding in IE staan bij de proxy settings alles ingevuld behalve de "socks"

Naja ik hoor het wle als er iemand een oplossing weet? Alvast bedankt iig!

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Fr0zenFlame schreef op 24 October 2003 @ 10:18:
Waarom?
Volgens mij doet de naam de moderator al waarlopen om het topic te sluiten ;).
Help!
Dat denk ik ook wel ja :P

Maar goed... op 1 machine installeer je SETIQueu, die laat je via je proxy naar buiten verbinden. De clients laatje vervolgens verbinden naar het IP adres en de poort van de machine waar je SETIQueu op hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

|:(

[ Voor 99% gewijzigd door RedVox op 24-10-2003 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Topicstarter
Jammer dat ik maar de beschikking heb over een machine :) En de systeem beheerder zou er ook niet om kunnen lachen denk :P

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28
kan je niet beter nog even wachten totdat seti over gaat op seti@boinc ? dan komt er dacht ik weer allerlei nieuwe software, en kan je weer alles om gaan zetten. Volgens mij is het nog een kwestie van weken (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn setiqueue draait op port 8080 (http://62.216.15.81:8080), als het goed is moet je daar je WU'tjes wel vanaf kunnen halen :)
Pagina: 1