[printer] Canon i550 dos drivers

Pagina: 1
Acties:

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 13:41
Ik ben opzoek naar een dos driver voor de canon i550.

Binnen ons bedrijf worden nog steeds WP5.1 rapporten gebruikt en deze moeten uitgeprint kunnen worden.
Ik heb al gezocht op het internet e.d. maar ik begin nu te twijfelen of het eigenlijk wel mogelijk is om met deze printer direct vanuit dos te printen.

Heeft iemand ideeën?

Was ik maar een punt dan was ik het einde

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
bij www.driverguide.com/ al gekeken?

login: drivers
pass: all

succes

• J_Davelaar
Daar had ik inderdaad al gekeken.

Nog niet als member maar dat bleek ook niet uit te maken. Ook daar hebben ze geen DOS drivers voor de i550.

Ik ben bang dat deze driver niet bestaat.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Drivers voor Windows 95/NT/98/ME/2000/XP en Mac OS

Dus geen DOS, maar heeft zo'n ding niet alleen een USB aansluiting? Want dan kun je een DOS driver al helemaal vergeten.

Als er wel een gewone parallelle aansluiting gebruikt kan worden, kun je proberen een oudere Deskjet driver te gebruiken.

• J_Davelaar
Er zit wel een paralelle poort op.

Het is echter de printer van een collega en hij is een volledige noob met pc's. Vandaar dat ik ook voor hem opzoek ben.
Ik heb trouwens ook geen oudere versies van canon printers die onder dis kunnen printen gevonden.

Ik denk dat we een andere oplossing moeten gaan zoeken.

Er worden hier en daar wel voor andere types oplossingen gegeven maar die zijn weer niet terug te vinden bij canon. Het gaat om de BJ types (staat voor Bubble Jet neem ik aan). Deze aanduiding is alleen niet terug te vinden bij de nieuwe printers. Zouden deze drivers wel werken op een nieuwe i550?