Toon posts:

Hoe het telefoonboek kopieeren van T68i naar 6310i

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me vertellen hoe ik ALLE telefoonnummers en namen van mijn T68I naar een 6310i kan kopieeren.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54
via de pc... alles in outlook laden, en dan alles uit outlook laden... uiteraard via bluetooth ;)
via simkaart kan ook, maar dan ben je emailadressen kwijt en de lange namen doen het niet meer

[ Voor 34% gewijzigd door jpvk007 op 24-10-2003 10:06 ]

Verwijderd

jpvk007 schreef op 24 October 2003 @ 10:06:
via de pc... alles in outlook laden, en dan alles uit outlook laden... uiteraard via bluetooth ;)
via simkaart kan ook, maar dan ben je emailadressen kwijt en de lange namen doen het niet meer
Inderdaad als je alleen de nummers over wilt zetten dan, is het snelst om ff sim te kopiereren via je tel.

Anders via pc maar is iets meer werk

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar met welk programma?

De programma's die ik tot nu geprobeerd heb kunnen alleen de nummer uit de SIM overzetten maar niet die uit het gegeuegen van de telefoon.

Daar komt bij dat ik hier outlook niet voor kan gebruiken.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 23:58
beide telefoons hebben toch een "kopieroptie"?
-Simkaart in T68i
-Kopier alles van telefoon naar simkaart
-Simkaart eruit
-Simkaart in de Nokia
-Kopier alles van simkaart naar telefoon

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2025
Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 17:17:
Ja, maar met welk programma?

De programma's die ik tot nu geprobeerd heb kunnen alleen de nummer uit de SIM overzetten maar niet die uit het gegeuegen van de telefoon.

Daar komt bij dat ik hier outlook niet voor kan gebruiken.
met de t68i kun je gewoon je hele telefoonboek overzetten via ir of bleutooth hoor

edit:

dus via menu>telefoonboek>geadvanceerd>telefoonboek>kiezen hoe

[ Voor 9% gewijzigd door IKKE86 op 24-10-2003 21:21 . Reden: even uitleggen het moet ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Of even een simkaart van iemand lenen en dan via bluetooth of infrarood alle contacten kopiëren. Wel instellen bij de 6310i dat het toestelgeheugen actief is en niet het sim-geheugen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Maar de SIM kaart heeft maar 100 plaatsen en in het geheugen van de T68I staan er ca. 430. Beetje onhandig. NIET?

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
IKKE86 schreef op 24 October 2003 @ 21:20:
[...]
met de t68i kun je gewoon je hele telefoonboek overzetten via ir of bleutooth hoor

edit:

dus via menu>telefoonboek>geadvanceerd>telefoonboek>kiezen hoe
Op deze manier werkt het super mooi, hoop wel dat de 6310i het ook ondersteunt.
Ik heb het zelf zo gedaan van t68i > t610.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas! :(

Het telefoonboek kopieren via IR en BT gaat niet. Bij de 2e naam gefet de T68i aan dat er een fout is opgetreden.

Wie O Wie weet het antwoord!!!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Zit er niet een belhuis in de buurt, die kunnen meestal een kopie trekken van de oude nummers en die importeren naar de nieuwe. Het is wel een non tweaker oplossing maar je heb dan wel je nummers in je nieuwe telefoon staan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1