via simkaart kan ook, maar dan ben je emailadressen kwijt en de lange namen doen het niet meer
[ Voor 34% gewijzigd door jpvk007 op 24-10-2003 10:06 ]
Verwijderd
Inderdaad als je alleen de nummers over wilt zetten dan, is het snelst om ff sim te kopiereren via je tel.jpvk007 schreef op 24 October 2003 @ 10:06:
via de pc... alles in outlook laden, en dan alles uit outlook laden... uiteraard via bluetooth
via simkaart kan ook, maar dan ben je emailadressen kwijt en de lange namen doen het niet meer
Anders via pc maar is iets meer werk
De programma's die ik tot nu geprobeerd heb kunnen alleen de nummer uit de SIM overzetten maar niet die uit het gegeuegen van de telefoon.
Daar komt bij dat ik hier outlook niet voor kan gebruiken.
-Simkaart in T68i
-Kopier alles van telefoon naar simkaart
-Simkaart eruit
-Simkaart in de Nokia
-Kopier alles van simkaart naar telefoon
met de t68i kun je gewoon je hele telefoonboek overzetten via ir of bleutooth hoorVerwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 17:17:
Ja, maar met welk programma?
De programma's die ik tot nu geprobeerd heb kunnen alleen de nummer uit de SIM overzetten maar niet die uit het gegeuegen van de telefoon.
Daar komt bij dat ik hier outlook niet voor kan gebruiken.
edit:
dus via menu>telefoonboek>geadvanceerd>telefoonboek>kiezen hoe
[ Voor 9% gewijzigd door IKKE86 op 24-10-2003 21:21 . Reden: even uitleggen het moet ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Op deze manier werkt het super mooi, hoop wel dat de 6310i het ook ondersteunt.IKKE86 schreef op 24 October 2003 @ 21:20:
[...]
met de t68i kun je gewoon je hele telefoonboek overzetten via ir of bleutooth hoor
edit:
dus via menu>telefoonboek>geadvanceerd>telefoonboek>kiezen hoe
Ik heb het zelf zo gedaan van t68i > t610.
Het telefoonboek kopieren via IR en BT gaat niet. Bij de 2e naam gefet de T68i aan dat er een fout is opgetreden.
Wie O Wie weet het antwoord!!!
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.