Ik ga binnenkort op vakantie en ik neem mee... de digicam. Terwijl ik reis wil ik graag her en der in internet-cafe's mijn website (met daarop natuurlijk mijn reisverhaal) updaten, met de foto's die ik onderweg gemaakt heb.
Op mijn site kunnen natuurlijk geen 2megapixel foto's staan dus moet ik ze kleiner maken met een willekeurige applicatie. Nou zijn er 1000 handige foto-editors, maar ik zoek er een met een specifieke eigenschap. Het belangrijkste van de applicatie die ik zoek is, dat hij moet kunnen draaien vanaf mijn USB-stick (of liever nog: een flop/cd'tje) zodat ik hem nergens hoef te installeren. Want daar hebben de meeste internet-cafe's een hekel aan.
Heeft iemand een idee welke applicatie ik hiervoor kan gebruiken?
- Het enige dat hij hoeft te kunnen is roteren, resizen, en opslaan als jpg.
- Hij moet kunnen draaien vanaf een flop/cd/usb-stick *zonder verdere install*.
- Hoe minder systeem-eisen hoe beter
Dank!
Op mijn site kunnen natuurlijk geen 2megapixel foto's staan dus moet ik ze kleiner maken met een willekeurige applicatie. Nou zijn er 1000 handige foto-editors, maar ik zoek er een met een specifieke eigenschap. Het belangrijkste van de applicatie die ik zoek is, dat hij moet kunnen draaien vanaf mijn USB-stick (of liever nog: een flop/cd'tje) zodat ik hem nergens hoef te installeren. Want daar hebben de meeste internet-cafe's een hekel aan.
Heeft iemand een idee welke applicatie ik hiervoor kan gebruiken?
- Het enige dat hij hoeft te kunnen is roteren, resizen, en opslaan als jpg.
- Hij moet kunnen draaien vanaf een flop/cd/usb-stick *zonder verdere install*.
- Hoe minder systeem-eisen hoe beter
Dank!