Toon posts:

[Alchohol120] pc hangt na maken of mounten image *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraagje over alcohol 120%

als ik een image heb gebrand of gemaakt met alcohol 120 % gaat mijn pc om de 10 seconden hangen, dan kun je 5 seconden niks doen...en dan gaat tie weer verder.

als hij in de hang situatie zit, kan ik me muis niet bewegen, werkt het toetsenbord niet, er zijn geen harde schijf bewegingen, kortom ik kan vrij weinig doen...

als ik de pc restart gaat het weer goed.. maar zodra ik weer een image brand begint de ellende weer..

iemand een oplossing? alvast bedankt..

Verwijderd

zonder extra informatie kunnen wij je natuurlijk niet echt verder helpen. Wat voor brander heb je? Wat voor snelheid schrijf je? Heb je dit ook bij andere schrijf programma's? Is je pc spy, virus and prog ware vrij als je brand? wat zijn je pc specs? Heb je unistallen al geprobeerd? etc

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 11:29:
zonder extra informatie kunnen wij je natuurlijk niet echt verder helpen. Wat voor brander heb je? Wat voor snelheid schrijf je? Heb je dit ook bij andere schrijf programma's? Is je pc spy, virus and prog ware vrij als je brand? wat zijn je pc specs? Heb je unistallen al geprobeerd? etc
ik heb er geen brander in zitten..gebruik het alleen maar om images te maken..

specs:

winxp pro sp1
p3 450 mhz
512 mb
heb al verschillende cdrom speler geprobeert..maar geen resultaat

uninstall ook gedaan.. opnieuw geinstalleert..zelfde probleem..

en pc is vrij van spyware, virus, etc

Verwijderd

Topicstarter
sorry ..klopt dus niet helemaal..me pc hangt na het mounten van een imagen en het maken van een image..niet bij branden..want dat kan niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titelfix O-)

Gebeurt er vlak voor of vlak erna iets raars in je task list (ctrl-shift-esc)? En daarnaast: wat kom je in je event log tegen? Kan helpen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
jeroen ook handig is je versie/build even aan te geven van dit programma.
ik werk zelf met 1.4.1 build 221, als ik een image mount kan ik nog wel mijn muis beweegen, maar direct een ander image mounten op een andere drive gaat niet. moet dan 2 seconden wachten ofzo...

ik denk dat jouwn probleem een beetje komt door je wat langzaame pc.

Verwijderd

Topicstarter
num-lock schreef op 24 oktober 2003 @ 13:16:
jeroen ook handig is je versie/build even aan te geven van dit programma.
ik werk zelf met 1.4.1 build 221, als ik een image mount kan ik nog wel mijn muis beweegen, maar direct een ander image mounten op een andere drive gaat niet. moet dan 2 seconden wachten ofzo...

ik denk dat jouwn probleem een beetje komt door je wat langzaame pc.
dat dacht ik eerst ook..maar het ook op me laptop draaien, en dat is een p2, 256 mb...

build 1.4.3 (build 410)

maar ik denk dat er sowieso iets niet goed zit op me pc..en het is weer tijd voor de winterschoonmaak.. :)
Pagina: 1