Pioneer icm Software?

Pagina: 1
Acties:

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 15:56
Goed ik zit dus te twijfelen (zoals vele hier) over de aanschaf van een dvdbrander.
Pioneer, Nec, Lite-on.

Dit is ook de volgorde waarin ik ze het best kan aanschaffen geloof k :)

Nu lees ik hier dat de Pioneer drive door veel software niet ondersteund wordt. En alleen goed merkt met Nero. Zijn er mensen die deze drive hebben en inmiddels weten of andere bekende programma's (denk aan clonedvd etc.) deze drive inmiddels ondersteunen??

Daarnaast las ik in een aantal topics over "gehackte" firmware voor de NEC1300a wie kan mij dit even duidelijk verklaren?? Kun je dan meer met die brander als normaal of??

Alvast bedankt voor jullie moeite! _/-\o_

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:48

Sick Nick

Drop the top!

De gehackte driver voor de nec is erg handig omdat je hiermee veel meer merken/soorten dvd-r/dvd+r kan branden, hij begrijpt er veel meer. Komt bij dat bij meer media 4x gebruikt kan worden en bij de 4x media die brak zijn hij het op 2.4x of 2x doet zodat je neit aan het einde een brakke dvd hebt. Daarnaast is de read/rip speed niet meer gelocked op 2x. Dat ie ook regiovrij gemaakt kan worden is mooi mee genomen :p

Ben zelf tevreden gebruiker van de nec, hij werkt in elk stukje software wat ik erop heb staan in ieder geval en ik kan alles branden van gedownloade dvdr tot eigen compilaties met nero, recordnow MAX en clonecd / clonedvd.