Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
plaatje verwijdert, dit internet niet prettig via @home
[ Voor 43% gewijzigd door Kippenijzer op 24-10-2003 13:06 ]
Verwijderd
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
[ Voor 4% gewijzigd door gvdh81 op 24-10-2003 09:19 ]
niet juist worden weergegeven. (hij komt namelijk ook boven de normale
banner grote uit).
[ Voor 255% gewijzigd door Harm op 24-10-2003 13:14 ]
@num-lock: lees dit even door: Advertentiebeleid op Tweakers.net. Je redenering slaat namelijk werkelijk waar nergens op.
Als je niks nuttigs toe te voegen hebt, blijf dan weg uit dit topic. Aan dit soort getroll hebben wij niks aan, dus laat dat in het vervolg wegnum-lock schreef op 24 oktober 2003 @ 09:41:
*knip quote*
[ Voor 21% gewijzigd door Wouter Tinus op 24-10-2003 12:15 ]
Daniel schreef op 24 October 2003 @ 12:36:
Om de e.o.a. weirdass reden komt er een gewone banner op de tekstad positie uit...maar daar moet Femme naar kijken.
En die zit net even op de Bahama's van de advertentieinkomsten?
You can't have everything. Where would you put it?
Het was opgelost maar nu staat hij er inderdaad weer, ook bij mij.tweakerbee schreef op 25 October 2003 @ 19:39:
Bij mij geeft ie nog steeds de grote banner, ook na een Ctrl-Refresh.
Nu doet hij het weer goed
[ Voor 8% gewijzigd door MatHack op 25-10-2003 20:47 ]
There's no place like 127.0.0.1
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Kicken is niet nodig, zoals mijn collega hierboven ook al gezegd heeft.Hans schreef op 27 October 2003 @ 09:32:
De devver heeft dan zeker nog steeds geen tijd gehad, want ik kreeg dit net ook. Lijkt me toch vrij belangrijk om asap te fixen.
Professioneel Hyves-weigeraar
Professioneel Hyves-weigeraar
AvOn schreef op 27 October 2003 @ 12:21:
Wat is er gewijzigd dan dat het ineens voorkomt ?
Femme schreef op 24 October 2003 @ 13:49:
Het probleem wordt veroorzaakt door de default banner die wordt getoond als er bijv. geen database connectie gemaakt kan worden of er geen banner voor de betreffende zone bezorgd kan worden. De default banner uitzetten kan ik niet omdat ik op dit moment niet het daarvoor benodigde password heb. Ik heb er wel voor gezorgd dat ie in situaties waarin er geen banner afgeleverd kan worden hij een bepaalde standaard textad pakt.
Weet jij nou wel wat er exact fout ging ?
AvOn schreef op 27 October 2003 @ 22:58:
Weet jij nou wel wat er exact fout ging ?
Veel plezier met lezen. Het is pas de derde keer dat het in deze draad komt te staan tenslotteFemme schreef op 24 October 2003 @ 13:49:
Het probleem wordt veroorzaakt door de default banner die wordt getoond als er bijv. geen database connectie gemaakt kan worden of er geen banner voor de betreffende zone bezorgd kan worden. De default banner uitzetten kan ik niet omdat ik op dit moment niet het daarvoor benodigde password heb. Ik heb er wel voor gezorgd dat ie in situaties waarin er geen banner afgeleverd kan worden hij een bepaalde standaard textad pakt.
Bijvoorbeeld geeft nog niet de exacte situatie aan Harm!!...bijv. geen database connectie gemaakt kan worden of er geen banner voor de betreffende zone bezorgd kan worden
[ Voor 5% gewijzigd door avon op 27-10-2003 23:04 ]
Voor een gewone user is dit totaal niet van belang, de devvers weten wanneer er een standaardbanner komt.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Vond het voor mezelf ook niet heel intressant, maar de devvers wisten zelfSWINX schreef op 28 October 2003 @ 00:05:
Voor een gewone user is dit totaal niet van belang, de devvers weten wanneer er een standaardbanner komt.
volgens mij niet wat er nou aan de hand was en wat te doen om het in de
toekomst te voorkomen.
Ehm, en indien dat het geval zou zijn zou een extra keer vragen van jou ze op het goede spoor zetten? Als je de laatste uitleg van Femme leest zie je dat hij ook een aanname doet en dat er dus nog geen eenduidig antwoord is.AvOn schreef op 28 oktober 2003 @ 09:07:
Vond het voor mezelf ook niet heel intressant, maar de devvers wisten zelf
volgens mij niet wat er nou aan de hand was en wat te doen om het in de
toekomst te voorkomen.
Overigens komt een reaktie als:
op mij behoorlijk betweterig over. Ik vermoed dat je het niet zo bedoelt, maar misschien dat je er in het vervolg iets meer op kunt letten (smileys doen wonderenBijvoorbeeld geeft nog niet de exacte situatie aan Harm!!...
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Volgens mij is een Tweaker per definitie betweterig (dubbelzegging)Renegade schreef op 28 oktober 2003 @ 10:24:
[...]
op mij behoorlijk betweterig over. Ik vermoed dat je het niet zo bedoelt, maar misschien dat je er in het vervolg iets meer op kunt letten (smileys doen wonderen)?
Maar je hebt gelijk; zal meer 'k zal meer smily's plaatsen want bedoelde het niet negatief.
[ Voor 11% gewijzigd door avon op 28-10-2003 12:03 ]