Mensen ik heb sinds kort Commandos 3. Wanneer ik de game wil starten zie ik dat mijn resolutie veranderd en blijf ik in 640x480 mijn Windows XP gedeeltelijk zien. Ook zie ik een aantal kleine stukken van StatBar. Daarna doet mijn systeem helemaal niks meer. Ook CTRL+ALT+DEL werkt niet meer. Het enige dat ik kan doen is op mijn reset knop van mijn systeemkast drukken.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Op het forum van Commandos 3 heb ik niet veel info kunnen vinden hierover.
BTW: Ik ga GEEN Catalyst 3.8 drivers installeren, want die vind ik echt brak. Daarbij kan ik AGP niet op 8x zetten en FastWrite blijft ook altijd op Off staan. Vandaar dat ik nog de 3.6 drivers heb zoals hieronder bij mijn specs aangegeven.
Mijn systeem:
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Op het forum van Commandos 3 heb ik niet veel info kunnen vinden hierover.
BTW: Ik ga GEEN Catalyst 3.8 drivers installeren, want die vind ik echt brak. Daarbij kan ik AGP niet op 8x zetten en FastWrite blijft ook altijd op Off staan. Vandaar dat ik nog de 3.6 drivers heb zoals hieronder bij mijn specs aangegeven.
Mijn systeem:
- ASUS A7V8X met laatste BIOS versie (geen beta)
- 1024 MB DDR2700 (Samsung) geheugen
- Club3D RadeOn 9700 non pro (Catalyst 3.6 drivers)
- SoundBlaster Audigy 2 Player
- Toshiba 16x40x DVD speler
- Lite-On 52x32x52x CD-RW
- Logitech MX700
- Logitech Internet Navigator Special Edition