Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Hoort hier niet thuis: Frontpage algemeen -> React Bugs en Featurerequests ?
Ik ga van 2 dingen uit:
- ze hebben wel een backup
- maar deze backup is in formaat 1.8 van parse
- we zitten nu op 1.9
met andere woorden, de database kan er nu anders uitzien en dus ga ik ervanuit dat ze wel alles hebben, maar eerst ff willen kijken of alles lekker draait en dan eventueel sommige dingen nog terug gaan zetten.. Verder denk ik dat tweakers er niet moeilijk over doet als jij een bepaalde post wilt zien en hier een topic over maakt.
Ik ga van 2 dingen uit:
- ze hebben wel een backup
- maar deze backup is in formaat 1.8 van parse
- we zitten nu op 1.9
met andere woorden, de database kan er nu anders uitzien en dus ga ik ervanuit dat ze wel alles hebben, maar eerst ff willen kijken of alles lekker draait en dan eventueel sommige dingen nog terug gaan zetten.. Verder denk ik dat tweakers er niet moeilijk over doet als jij een bepaalde post wilt zien en hier een topic over maakt.
In de database jaGrittyKitty schreef op 24 oktober 2003 @ 03:10:
is de corrupheid van de GoT werserver opgelost?
En sindsdien als ik ga search-en zijn sommige pagina's (oude post) niet laadbaar. Kliken bij de desbetreffende link(s)d doet helemaal niet.
Sindsdien
Dat betwijfel ik, de corrupte tabel was namelijk de sessie-tabel, de rest deed het probleemloos, vziw.
Kan je iets beter proberen uit te leggen wat er wel/niet lukt?
Hele oude topics kunnen er niet goed uitzien, hele lange oude topics kunnen even duren voor ze van de hdd opgevist zijn en opnieuw geparsed zijn, maar in principe hoort het gewoon allemaal te werken.
Dit topic is gesloten.
![]()