Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

probleem opgelost?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Topicstarter
is de corrupheid van de GoT werserver opgelost? Kreeg van middag een melding dat server onderhoud werd door een corrupte ding in de server. En sindsdien als ik ga search-en zijn sommige pagina's (oude post) niet laadbaar. Kliken bij de desbetreffende link(s)d doet helemaal niet.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Hoort hier niet thuis: Frontpage algemeen -> React Bugs en Featurerequests ?

Ik ga van 2 dingen uit:
- ze hebben wel een backup
- maar deze backup is in formaat 1.8 van parse
- we zitten nu op 1.9

met andere woorden, de database kan er nu anders uitzien en dus ga ik ervanuit dat ze wel alles hebben, maar eerst ff willen kijken of alles lekker draait en dan eventueel sommige dingen nog terug gaan zetten.. Verder denk ik dat tweakers er niet moeilijk over doet als jij een bepaalde post wilt zien en hier een topic over maakt.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik weet niet waar je allemaal op doelt, maar mijn vriendjes in BUG vast en zeker wel :).

FA > BUG

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

GrittyKitty schreef op 24 oktober 2003 @ 03:10:
is de corrupheid van de GoT werserver opgelost?
In de database ja ;)
En sindsdien als ik ga search-en zijn sommige pagina's (oude post) niet laadbaar. Kliken bij de desbetreffende link(s)d doet helemaal niet.

Sindsdien :?
Dat betwijfel ik, de corrupte tabel was namelijk de sessie-tabel, de rest deed het probleemloos, vziw.

Kan je iets beter proberen uit te leggen wat er wel/niet lukt?
Hele oude topics kunnen er niet goed uitzien, hele lange oude topics kunnen even duren voor ze van de hdd opgevist zijn en opnieuw geparsed zijn, maar in principe hoort het gewoon allemaal te werken.

Dit topic is gesloten.