Ik kon niets vinden met de search, dus vandaar een nieuw topic.
Ik krijg de volgende error als ik in mijn IE 6.0 SP1 (incl laatste updates via windowsupdate) kies voor "afbeelding opslaan"
Eenzelfde effect resulteert in mijn pogingen om iets op te slaan via "Doel opslaan als..": ik krijg dan het eerste scherm van "bestand downloaden" te zien, maar hij bevriest op het moment dat ik een locatie aan zou moeten geven.
Ik dacht in mijn eeuwige naïviteit IE wel even te uninstallen en opnieuw te installeren, maar dat lukte dus niet.
.
Komt dit probleem iemand bekend voor?
Ik krijg de volgende error als ik in mijn IE 6.0 SP1 (incl laatste updates via windowsupdate) kies voor "afbeelding opslaan"
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| --------------------------- Microsoft Internet Explorer --------------------------- Er is een fout opgetreden in Internet Explorer. Internet Explorer wordt nu afgesloten. Als er zich problemen blijven voordoen, moet u de computer opnieuw opstarten. --------------------------- OK --------------------------- |
Eenzelfde effect resulteert in mijn pogingen om iets op te slaan via "Doel opslaan als..": ik krijg dan het eerste scherm van "bestand downloaden" te zien, maar hij bevriest op het moment dat ik een locatie aan zou moeten geven.
Ik dacht in mijn eeuwige naïviteit IE wel even te uninstallen en opnieuw te installeren, maar dat lukte dus niet.
Komt dit probleem iemand bekend voor?