Toon posts:

CyrixII

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje voor zij die nog stammen uit het tijdperk dat Cyrix bestond.
Ik heb een CyrixII gekregen en mijn vraag is, overal staat de vermelding over minimum systeem vereisten in termen van Intel, met welk type Pentium kan ik een CyriXII het best vergelijken ?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Pentium 1.
De performance van de CyrixII was niet al te best en ik zou een CII333 vergelijken met een P1 200. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Dat kunnen we je sowieso al niet vertellen als je niet zegt wat voor rating jouw cpu heeft/op hoeveel Mhz die loopt :P

Maar een oude benchmark moet echt nog wel te vinden zijn ;). In geval van office-achtige apps zou je van het aantal Mhz grofweg 90% kunnen nemen, en met die P1 is het dan ongeveer vergelijkbaar. Voor games 60% van het aantal Mhz.

Dit zijn overigens zeer grove schattingen. Het beste kan je je apps gewoon uitproberen en zien of ze redelijk lopen ;)

Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), geef volgende keer dat je een topic opent dan ook genoeg informatie zodat we je beter kunnen helpen :). Denk hierbij dus aan : welke programma's je wil draaien, wat voor cpu je nou precies hebt e.d. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mentalist op 24-10-2003 01:12 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.