All-in-one fotoprinter

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Speedtracer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 18:31

Speedtracer

ondertitels? doen we niet aan.

Topicstarter
Na 7 jaar trouwe dienst is de Epson Stylus Color(ja, zonder nummer) van m'n vader overleden aan een versleten koppensysteem. Aangezien als er iets duur is, het de koppen wel zijn, tijd voor een nieuwe printer.

Nu heb ikzelf een Epson Stylus Photo 890 waar ik heel tevreden over ben op een paar puntjes na. Deze wil ik doorschuiven naar m'n vader en dan zelf een nieuwe.

Opzoek geweest naar een All-in-one foto printer. Na rond vragen bij Lexmark uitgekomen, waar zij nu de P3150 aanbieden. Een foto printer maar dan met scanner erop. De reden dat ik bij Lexmark uitkom is de volgende.

Epson is heel vervelend als je een weekje niks geprint hebt(gaat dan lijnen trekken), verder is de kwaliteit is altijd wel zwaar top geweest. Bij HP weiger ik mee te doen aan de aso hoge prijzen die voor inkt gerekend worden, plus dat deze nog steeds niet onder de knie hebben dat inkt uiteindelijk ook droog moet zijn.(Epson is trouwens watervast)
Dus het wordt geen Epson, geen HP. Canon dan? naar gekeken en een aantal review's gelezen, blijkt de inkt veel te snel te vervagen. Uit kostenoverweging was Canon wel interessant. Toen raadde er iemand Lexmark aan, die er wel goede ervaringen mee had(ik weet niet het model meer).

http://www.lexmark.com/ta...1071_113186936_nl,00.html

De specificaties lijken zeer goed(4800x1200, 6 kleuren afdrukken, naadloos, etc), ook het scanner gedeelte is aardig. Nu lees ik hier veel klachten over Lexmark dat het zuigt, duur en lastig is.

- Kan iemand vertellen hoe dat zit met de nieuwe P3150?? is het nog steed niet verbeterd!?
- Kan die Lexmark Epson kwaliteit evenaren?
- Weet er iemand waar all-in-one vergeleken worden? Er zijn verbazingwekkend weinig review's te vinden over all-in-one's en printers in het algemeen.(kom nou niet aan met Cnet) het mogen ook tijdschriften zijn, als je ideeën hebt. Vermeld er wel ff het nummer erbij.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

als je wat edit, dan niet als nieuw topic posten volgende keer ajb.

Dit topic is gesloten.