Ik heb vandaag de nieuwste drivers van Nvidia voor mijn Ti4400 videokaart geinstalleerd. Dit gaat op zich prima zonder foutmeldingen. Na het rebooten komt de setup wizard van nview tevoorschijn. Tot zover gaat alles dus goed. Als ik vervolgens de geavanceerde driver instellingen wil openen dan blijkt dat dit hele tabblad er niet meer is. Er is duidelijk iets fout gegaan tijdens de installatie. Als ik trouwens in apparaatbeheer kijk welke drivers m'n videokaart gebruikt dan zijn dit gewoon de correcte 52.16 drivers. Ik heb ook al geprobeerd de drivers te verwijderen en ze opnieuw te installeren maar dit hielp ook niet. Overigens heb ik de oude drivers eerst verwijdert voordat ik de nieuwe heb geinstalleerd. Kan iemand mij hiermee helpen. Is er soms een mogelijkheid om de driver voor de geavanceerde videokaart instellingen zelf te installeren ergens in c:\windows\system32
Ik heb net ook de 52.16 geinstalleerd op mijn VAIO en daar heb ik ook een probleem als ik de eigenschappen open, namelijk een berichtje van nvcpl: Catastrophic failure (leuke melding
). Vervolgens is het eigenschappenveld leeg.
system restore gebruiken als je XP hebt, en terugzetten naar t punt voordat je ook maar iets gedaan had, dus voordat je de oude drivers uninstalde. Vandaar af nog een proberen.
En even in het 50.xx topic zeten 
nVidia Detonator 50.xx serie
Zet gewoon de 45.23 er weer op en wacht even tot er weer nieuwe komen.
nVidia Detonator 50.xx serie
Zet gewoon de 45.23 er weer op en wacht even tot er weer nieuwe komen.