Writer problemen..

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 22:23
Ik heb sinds kort een writer..
Ik heb een aantal problemen met de writer :(
Ik heb mijn AOpen 9420 gemorphed naar een Ricoh MP7060A..
Da heeft nog helemaal geen problemen gegeven behalve bij het writen van iSO's onder CDR-Win (en andere proggies waarmee je iso's kan branden)..
Als ik zon iSO ga branden dan zegt ie op ongeveer (varieert nog al) 5 a 15% dat ik een illegal operation heb gedaan (ofzo (je kent die errors van windows wel :P))..
En dan stopt ie er dus mee en kan ik da cd'tje als een bierfiltje beruiken :( :( :(..
Ik heb alle mogelijke snelheden al geprobeerd..
1x, 2x, 4x en 6x..
Bij allemaal krijg ik dezelfde error..
Ik gebruik MMore cd'tjes maar ik denk niet da da er wa mee te maken heeft (!!of wel!!)?
Normaal writen doet ie wel..
Da normaal writen (gewoon proggies van HDD naar cd) doe ik onder Nero Burning Rom..
heeft iemand ervaring met deze problemen..?
Of weet iemand de oplossing voor dit probleem, dan zal ik da graag willen horen :)..

Thnx alvast,

Grtz MindZ

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Klinkt misschien erg stom hoor, maar heb je al eens geprobeerd om met een ander programma ISO's te branden? :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:33

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Als je de BIN converteert naar ISO kun je hem volgens mij met Nero branden. Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb op dit moment geen brander ;)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

formatteer de hele boel eens en zet er kaal windows op met de software... werkt het dan nog niet dan is het een hardware probleem... TADA! isoleren heet dat.

• Hamish
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm ik heb niet zoveel vertrouwens in MMore CDr's. kijk hier voor meer alg. info.

http://www.cdmediaworld.com/

Hamish

Verwijderd

Ik heb nooit problemen met mmore cd's. Volgens mij zijn het prima dingen alleen kun je ze niet op 8 speed branden voor zover ik weet.

Verwijderd

Uh ik heb ook eens problemen gekregen en dat lag aan de virusscanner die ik toen net geinstalleerd had. Doe nu voor het branden met ctrl-alt-del alle progies uit behalve systray en explorer. Dit werkt nog steeds uitstekend.
Pagina: 1