Sinds enige tijd (paar weken) is de frontpage van Fok! zo sloom als dikke stront door een zeefje. hij bouwt de site laat maar zeggen in delen op. eerst krijg ik dit ongeveer 20 sec. 
en dan komt in een keer de rest erbij. Vervolgens blijft ie laden (geeft ie aan) maar is ie in feite al klaar. Dit houdt na 30 sec op en zegt ie dat de site geladen is. Precies hetzelfde gebeurd wanneer ik een nieuwsbericht aanklik. Eerst verschijnt alleen het nieuwsbericht.
dit blijft ongeveer 20 seconden zo staan en dan verschijnt opeens de rest van de pagina.
Dit gebeurt eigenlijk alleen bij Fok! ik heb het nog op geen andere site gemerkt. Het forum laadt wel gewoon snel zoals het hoort.
Met of zondere firewall maakt niks uit. Ook ligt het niet aan de dns want als ik het ip invul dan gaat het net zo sloom.
(GoT is trouwens sinds gisteren ook rete traag?)
Specs:
pIV 1800 Mhz
512 geheugen
Kabel (chello) (netwerk met Edimax Router)
Browser: IE 6.0 & Opera 7.11 (in beiden hetzelfde probleem)
Windows XP Pro SP1
en dan komt in een keer de rest erbij. Vervolgens blijft ie laden (geeft ie aan) maar is ie in feite al klaar. Dit houdt na 30 sec op en zegt ie dat de site geladen is. Precies hetzelfde gebeurd wanneer ik een nieuwsbericht aanklik. Eerst verschijnt alleen het nieuwsbericht.
Dit gebeurt eigenlijk alleen bij Fok! ik heb het nog op geen andere site gemerkt. Het forum laadt wel gewoon snel zoals het hoort.
Met of zondere firewall maakt niks uit. Ook ligt het niet aan de dns want als ik het ip invul dan gaat het net zo sloom.
(GoT is trouwens sinds gisteren ook rete traag?)
Specs:
pIV 1800 Mhz
512 geheugen
Kabel (chello) (netwerk met Edimax Router)
Browser: IE 6.0 & Opera 7.11 (in beiden hetzelfde probleem)
Windows XP Pro SP1