chem in "Woensdag 22-10 overstap react 1.8 -> 1.9"
Nieuwsgierig als ik ben, heb ik de uitgepoepte html even door gespit ( een paar "\r\n" in de print zou niet misstaan trouwens) maar kon geen javascript vinden die iets dergelijks deed.
Ik had iets van
verwacht.
Die vond ik niet.
Na dat ik een pakketsniffer heb los gelaten zag ik dat mijn wachtwoord gewoon plain text vezonden word.
Op zich niet zo'n probleem. Het werd pre 1.9 altijd zo gedaan.
Maar ik vind het minder mooi dat een mod onwaarheden gaat verkondigen.
(het kan nauurlijk wezen dat Chem zich vergist heeft, in dat geval zou de Changelog even aangepast moeten worden)
Ook heb ik geprobeerd of react naar browser type kijkt (om dat sommige browsers nu eenmaal niet zo goed omgaan met javascript).
Maar in IE en Geckobased browsers is het het zelfde verhaal.
En nu ik toch aan het mierenneuken ben,
De HTML is ook niet geheel correct.
Er komt nog een <center>....</center> na </html>
Mooi niet dus.• User
- login dmv MD5() bij de client
- registratie zonder bevestiging: welkomstmail
- get_lastpostings - deprecated
- Preferences ophalen veranderd, constructor verbeterd
- Direct message ondersteuning: 1 pagina om de gebruiker per icq, msn, email of pushmessage te contacteren en evt. bestanden mee te sturen uit de doclib
- Profilemessages: reacties op gebruikersprofiel
- MyReact: instelbaar per onderdeel aantal items, 0 is niet tonen, admin kan max. aantal opgeven
Nieuwsgierig als ik ben, heb ik de uitgepoepte html even door gespit ( een paar "\r\n" in de print zou niet misstaan trouwens) maar kon geen javascript vinden die iets dergelijks deed.
Ik had iets van
code:
1
| <form OnSubmit="md5(form.wachtwoord_veld"> |
verwacht.
Die vond ik niet.
Na dat ik een pakketsniffer heb los gelaten zag ik dat mijn wachtwoord gewoon plain text vezonden word.
Op zich niet zo'n probleem. Het werd pre 1.9 altijd zo gedaan.
Maar ik vind het minder mooi dat een mod onwaarheden gaat verkondigen.
(het kan nauurlijk wezen dat Chem zich vergist heeft, in dat geval zou de Changelog even aangepast moeten worden)
Ook heb ik geprobeerd of react naar browser type kijkt (om dat sommige browsers nu eenmaal niet zo goed omgaan met javascript).
Maar in IE en Geckobased browsers is het het zelfde verhaal.
En nu ik toch aan het mierenneuken ben,
De HTML is ook niet geheel correct.
Er komt nog een <center>....</center> na </html>