[PS2] UK-only spel (?)

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Topicstarter
Allereerst, ik heb zitten twijfelen of dit topic niet in SG moest, maar ik neem aan dat de ps2 ook gewoon onder spielerij valt.

Afijn, ik speel rugby (ja, ik kom buiten) en dat is niet zo heel populair in Nederland. Nou zag ik op internet een gaaf spel, namelijk Rugby 2004 (EA Sports) voor op de playstation 2. Je raadt het al, ze hebben het niet in de gangbare winkels, of winkels die ik ken. Bol.com levert het spelletje voor een kleine tachtig euro, en play.com levert (inclusief verzendkosten geloof ik) voor iets minder dan vijftig euro. Wel een verschil waarvoor ik iemand met een creditcard wil charteren.

Nu stond er bij play.com onderaan:

Technical Details
Region PAL: Will play on UK Playstation2 only

Dus ik mailen naar play.com of zij wisten of dat echt alleen op uk-playstations te spelen was, of gewoon op alle PAL-systemen. Zij konden me daar geen uitsluitsel over geven, omdat ze slechts de informatie overnamen van de fabrikant. Weet iemand hier of ik dat spel gewoon zou kunnen bestellen via play.com, of dat ik toch beter de gok niet kan wagen en via bol bestel?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

kan gewoon :)

This space is occupied

Verwijderd

Werkt gewoon, UK=PAL en NL=PAL en beide zitten in dezelfde regio.

Ik heb daar een PS2 game besteld en het werkt prima :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Check het Grote PSII topic Part II voor meer info. Daar had je deze vraag ook kunnen stellen (of eerlijk gezegd stond het antwoord er al).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Duidelijk. Had je eigenlijk ook kunnen vinden met de search :)

Je zit overigens bijna goed. In SPV kan je met je vragen terecht, of in het grote PSII topic.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 22:51 ]

Dit topic is gesloten.