Toon posts:

Chaintech 9CJS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Chaintech 9CJS gekocht.
nu heb ik wat probleempjes met het moederbord.
ten eerste wil de afstandsbediening niet werken, alles is wel goed aangesloten en heb ik de bios , WOL ge"enabled" , de infrarood indicator werkt ook gewoon als ik op een knopje druk, alleen geen uitvoering die hij zou moeten doen :(
verder geeft tie bij het booten even kort 26 aan op het display en "nummert" dan verder tot XP start en blijft deze op FF hangen.
heb vanalles nagekeken, maar kom niet tot de oplossing, en weet dus ook niet of dit nu erg is of dat het gewoon zo hoort.
iemand hier ervaring mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 21:53 ]

Verwijderd

De code FF blijft inderdaad staan als windows opgestart is. In het boekje staan alle betekenissen van de codes. FF betekent geloof ik dat het besturingssysteem opgestart word. Je kunt op het display de temperatuur van je CPU weergeven. Maar dan moet je wel het Apogee Overclock Programma installeren ( staat op de cd die bij je mobo zit ), dit programma start automatisch als je windows opstart en dan staat de temperatuur van je cpu op het display ipv FF. Ikzelf ben hier ook pas achtergekomen toen ik Chaintech heb gebeld.

Eat betreft de afstandbedienig, das gewoon een rotding, werkt bij mij ook niet alleen de powerknop om de pc mee op te starten werkt en de rest niet.

Werkte kan ik beter zeggen want mijn mobo heeft het naar 2 maanden al begeven :? Triest dus.

Ik denk dat ik maar een andere ga kopen. Geen chaintech meer.

Succes ermee !