Toon posts:

TMPGenc & VirtualDubMob foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als ik een film aan het encode (in TMPGEnc) ben krijg ik deze foutmelding
(VirtualDubMod Program Failure)
kan iemand mij hierbij helpen die hier wat meer vanaf weet.. en zo ook een oplossing hiervoor weet
_/-\o_

VirtualDubMod Program Failure:
An out-of-bounds memory access (access violation) occurred in module 'xvid'...
...while decompressing video frame 8605 with "XviD MPEG-4 Codec" [biCompression=44495658] (VideoSource.cpp:1609).

wie kan hieruit iets opmaken wat ik moet veranderen dat ie het wel goed doet..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 20:37 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Kan je niet de priority van de verschillende readers in TMPGEnc even husselen? Schijnt wel eens te helpen, vaag maar waar.

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 23 October 2003 @ 20:32:
Kan je niet de priority van de verschillende readers in TMPGEnc even husselen? Schijnt wel eens te helpen, vaag maar waar.
hoe zou ik dat moeten doen dan ?... meer cpu geven of wat B)
/me snapt niet wat je bedoeld

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 23:48 ]

Verwijderd

MOet je het is proberen om te coderen met virtualdub via Divx 5.11 of 5.0
ipv Xvid (toch bijna hetzelfde...)

en anders moet je ff proberen je xvid codec(s) te uninstallen en dan weer installen en anders kijken of je genoeg temp hd space hebt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 21:09:
MOet je het is proberen om te coderen met virtualdub via Divx 5.11 of 5.0
ipv Xvid (toch bijna hetzelfde...)

en anders moet je ff proberen je xvid codec(s) te uninstallen en dan weer installen en anders kijken of je genoeg temp hd space hebt
ga het nu proberen met nieuwe xvid codec (van www.divx-digest.com)
ik hou je op de hoogte..

Nee werkte niet ik moet dus iets anders doen om het WEL te laten werken.... IEMAND :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 23:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb geprobeerd om virtualdub opnieuw te downloaden met alle codec erbij... geen effect :(

heb zelfs de maker of virtualdub gemaild of hij hier iets over weet.. nog geen reply gehad

Verwijderd

Topicstarter
heb nu VirtualDub laten draaien (scannen) en blijkt dat er een paar bad frames in de film zitten..
nu heb ik op http://abdul1.netfirms.com/ gekeken en hij vertelt dat je dit kan verhelpen met AviDeFreeze..
Heb dit gedaan (filmdeel word meteen 2x zo groot) is het niet meer te openen met virtualdub en media player... :@
modbreak:
Gelieve je topic niet omhoog te schoppen binnen 24 uur. Als je iets toe wilt voegen aan je topic kun je dat dmv de editfunctie bij een van je posts in zetten.
Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done.

[ Voor 39% gewijzigd door SH007 op 25-10-2003 16:24 ]

Verwijderd

ermh....

Als Virtualdub je nou verteld dat je bad frames heb, vertelt hij je vast ook wel welke frames dit zijn.....

reken dit ff om naar minuten ( dus delen door of: 25 of 23.973 of 29.973)
en dan knip je zonder avidefreeze die frames er met vdub een sec voor de bad frame tot een sec NA de bad frame uit

try this!

succes

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

als je nou ff verder leest op de site van abdul kom je ook aan de weet hoe je die film kan aanpassen zonder Avidefreeze( gewoon ff knippen), ook kan je ff naar het forum gaan waarnaar toe de site van Abdul verwijst, de link is namelijk LIEVER niet hier!

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Arno schreef op 25 oktober 2003 @ 15:46:
als je nou ff verder leest op de site van abdul kom je ook aan de weet hoe je die film kan aanpassen zonder Avidefreeze( gewoon ff knippen), ook kan je ff naar het forum gaan waarnaar toe de site van Abdul verwijst, de link is namelijk LIEVER niet hier!
Ehm... is dit nou niet gewoon wat ik hierboven zei; (knippen) 8)7
Pagina: 1