Kabelinternet & TV Kaart... Snelheidsverlies?

Pagina: 1
Acties:

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36
Aanstaande maandag komt meneer UPC langs en sluit Sjello aan (geen andere keus). Nu heb ik ook een Hauppage WinTV Primio TV kaart... Hiervoor zal ik de TV kabel moeten splitten. Ga dit snelheidsverlies wat betreft Internet opleveren, of heeft een TV kaart (het splitten van de kabel...) geen invloed op de Internetsnelheid.

Jaap

Verwijderd

Meneer UPC splits de signalen al in de meterkast.. waar ook gelijk de modem wordt aangesloten.. en vanuit daar gaat er een UTP kabel naar je PC.. dus die COAX kabel hoef je dus niet te splitten bij je PC omdat dit al gedaan wordt in de meterkast (voor snelheidswinst COAX heeft meer verlies als UTP) En nee snelheidsverlies zul je dus ook niet hebben..

Zo ging dat in ieder geval wel bij mij met meneer @HOME

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee hoor geen snelheidsverlies ;)..

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Zolang je maar een goede kabel hebt liggen is er niets aan de hand... Je moet immers ook tig TV's aan kunnen sluiten. En als het signaal echt slecht is, voor een piek of 150 heb je een versterkertje.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36
Ok.. thanks... dus het maakt as het goed is helemaal niets uit... (tis toch UTP..) Dus gewoon m'n TV kabel doormidden hakken en een kowaks-kabel linea recta naar mijn TV-kaartje!!

Jaap

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Ik zou verder wel goede splitters gebruiken.

Ik heb hier wel degelijk snelheids problemen. Ik splits mijn kabel meerdere malen i.v.m. mijn kabelmodem, mrzap (nooit nemen), tv en tv kaart en dan verlies je onwijs op snelheid, heb nu het modem direct bi het aansluit punt gezet en dat scheelt behoorlijk..

IP Rocks

Pagina: 1