Toon posts:

Probs install ForceWare Drivers.

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt me maar niet om de nieuwe Forceware drivers te installeren van NVIDIA op mijn TI4600. Hiervoor had ik de oude drivers versie 4.4.0.3 ... na bij ad/remove programs nvidia drivers te hebben gedelete en opnieuw opgestart ging windows xp sp1 automatisch zijn eigen ti4600 drivers installeren. Ik probeerde alsnog de nieuwe drivers te installeren maar zonder enig resultaat de oude windows driver van ti4600 bleef er staan...

daarna heb ik drivers.cab laten updaten door driver cleaner 2 en de nvidia drivers laten deleten...daarna weer opnieuw opgestart en dit kaar installeerd windows xp niet automatisch de hele oude drivers en kon ik dus gewoon op cancel klikken omdat het niet automatisch de driver kon installeren.

dus ik weer de forceware setup uitvoeren en opnieuw opstarten...en wat blijkt nu als ik naar device manager ga....versie 4.4.0.3 terwijl die allang van mijn systeem verwijderd zou moeten zijn en niet versie 52.16 van forceware...

weet iemand hier de oplossing hoe ik het wel goed geinstalleerd krijg?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

volgens mij zijn deze drivers alleen voor de fx serie, kijk maar eens op de website van nvidia.
Support for GeForce 5700, GeForce FX 5700 Ultra, and GeForce FX 5950

niks

Verwijderd

Topicstarter
daarmee bedoelen ze dat die drivers nu OOK die versies ondersteunen....

Verwijderd

oh man . ik heb ze net voor me geforce 4 ti 4200 geinstallt . werkt gewoon hoor

Verwijderd

quote van www.tweakers.net: "ForceWare werkt wel op Geforce 4 kaarten, heb het hier zelf ook draaien op een Ti4200

edit: sorry voor de driedubbelpost

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
btw.... het geeft telkens helemaal geen foutmelding bij de installatie van forceware maar bij device manager blijft het een oude driver :)

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijder even allen .inf bestanden in de WINNT/Inf map die de tekst GeForce bevatten. Dit voorkomt dat Windows steeds automatisch drivers vind.. verwijder ook via Software even de Detonators. Daarna opnieuw starten en 52.16 installeren. :)
Pagina: 1