Het lukt me maar niet om de nieuwe Forceware drivers te installeren van NVIDIA op mijn TI4600. Hiervoor had ik de oude drivers versie 4.4.0.3 ... na bij ad/remove programs nvidia drivers te hebben gedelete en opnieuw opgestart ging windows xp sp1 automatisch zijn eigen ti4600 drivers installeren. Ik probeerde alsnog de nieuwe drivers te installeren maar zonder enig resultaat de oude windows driver van ti4600 bleef er staan...
daarna heb ik drivers.cab laten updaten door driver cleaner 2 en de nvidia drivers laten deleten...daarna weer opnieuw opgestart en dit kaar installeerd windows xp niet automatisch de hele oude drivers en kon ik dus gewoon op cancel klikken omdat het niet automatisch de driver kon installeren.
dus ik weer de forceware setup uitvoeren en opnieuw opstarten...en wat blijkt nu als ik naar device manager ga....versie 4.4.0.3 terwijl die allang van mijn systeem verwijderd zou moeten zijn en niet versie 52.16 van forceware...
weet iemand hier de oplossing hoe ik het wel goed geinstalleerd krijg?
daarna heb ik drivers.cab laten updaten door driver cleaner 2 en de nvidia drivers laten deleten...daarna weer opnieuw opgestart en dit kaar installeerd windows xp niet automatisch de hele oude drivers en kon ik dus gewoon op cancel klikken omdat het niet automatisch de driver kon installeren.
dus ik weer de forceware setup uitvoeren en opnieuw opstarten...en wat blijkt nu als ik naar device manager ga....versie 4.4.0.3 terwijl die allang van mijn systeem verwijderd zou moeten zijn en niet versie 52.16 van forceware...
weet iemand hier de oplossing hoe ik het wel goed geinstalleerd krijg?