Ik kon niet echt een goede naam verzinnen voor mijn vraag, en de eerste versie van mijn vraag is verloren gegaan, omdat ik Opera sloot, en was toch niet duidelijk. Ik probeer het met een voorbeeld duidelijk maken.
Ik heb een FTP map, Anime:
Nu heb ik, om HD space redenen, 2 mappen op 2 aparte HD's met Anime erin. Ik wil graag dat als ik in die FTP-Anime (02) map ga, deze allebei zien.
Mijn 2 Anime mappen:
Nu wil ik graag dit zien als ik in de FTP-Anime (02) map ga:
Dit is mij tot nu niet gelukt om onder Windows te doen. Serv-U laten wijzen naar die 2 mappen maakt 2 "02 +++ +++ { ANIME } +++ +++" mappen aan, BulletProof FTP die geeft de geest al op bij links in submappen en RaidenFTP laat me niet 2 mappen naar dezelfde map linken.
Weet iemand of dit mogelijk is, en met welke programma? Als het een van bovenstaande proggies is, kan je dan vertellen hoe het moet?
Ik heb een FTP map, Anime:
code:
1
2
| 01 ?,o@?`'@o,??,o@?`@o,??,o@?`'@o,??,o@?`'@o,??,o@o,?
02 +++ +++ { ANIME } +++ +++ |
Nu heb ik, om HD space redenen, 2 mappen op 2 aparte HD's met Anime erin. Ik wil graag dat als ik in die FTP-Anime (02) map ga, deze allebei zien.
Mijn 2 Anime mappen:
code:
1
2
3
4
| D:\Anime- [HQ] Anime Cover] AMV [Animated Music Video] OST [Original SoundTrack] |
code:
1
2
3
| E:\Anime- Manga Movies |
Nu wil ik graag dit zien als ik in de FTP-Anime (02) map ga:
code:
1
2
3
4
5
| [HQ] Anime Cover] AMV [Animated Music Video] Manga Movies OST [Original SoundTrack] |
Dit is mij tot nu niet gelukt om onder Windows te doen. Serv-U laten wijzen naar die 2 mappen maakt 2 "02 +++ +++ { ANIME } +++ +++" mappen aan, BulletProof FTP die geeft de geest al op bij links in submappen en RaidenFTP laat me niet 2 mappen naar dezelfde map linken.
Weet iemand of dit mogelijk is, en met welke programma? Als het een van bovenstaande proggies is, kan je dan vertellen hoe het moet?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge