Ik heb op een PC Winroute 5 staan, die internet deelt. Nu heb ik op dezelfde PC ook Emule staan, maar dat werkt dus niet (logisch), maar nu is de vraag, hoe stel ik dat in? Ik heb de manual zitten lezen van Winroute, maar begrijp er niet veel van, misschien dat iemand een voorbeeld instelling heeft, of ervaring met Winroute 5 heeft, zodat ik dit makkelijk in kan stellen? Weet ik ook voor de volgende keer met een ander programma hoe het moet.
Er zitten 2 netwerk kaarten in, de ene heeft het IP van mijn ISP, de ander heeft als IP 192.168.0.1, nu weet ik niet welk IP Emule precies gebruikt.
Eerst gebruikte ik Smoothwall, hiervoor hoefde ik alleen een port te mappen om een highID te krijgen, anders kreeg ik een lowID, maar ik weet dus niet hoe je dit met Winroute in moet stellen.
Bedankt alvast.
Er zitten 2 netwerk kaarten in, de ene heeft het IP van mijn ISP, de ander heeft als IP 192.168.0.1, nu weet ik niet welk IP Emule precies gebruikt.
Eerst gebruikte ik Smoothwall, hiervoor hoefde ik alleen een port te mappen om een highID te krijgen, anders kreeg ik een lowID, maar ik weet dus niet hoe je dit met Winroute in moet stellen.
Bedankt alvast.
[ Voor 14% gewijzigd door eX0duS op 23-10-2003 19:16 ]