Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
eitje (als je tenminste weet hoe je moet solderen...)
is hetzelfde princiepe zoals ene moederbord, 2 pinnetjes verbinden en hij start op (met cd-rom drive gaat die natuurlijk ope
De Nederbelg !
Verwijderd
(succes met warrantly voiden
'When you're not paying for the product, you are the product!'
BTW soon maak ik een itx projectje :):):) ff wa spullen kopen op de beurs
Verwijderd
Het is vast wel slechter, maar je fiets verlichting ga je toch ook niet solderen?
Ja wat denk je zelf.Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 01:11:
waarom solderen? draadjes in elkaar draaien werkt toch ook? plakbandje erom, klaar is kees!!
Het is vast wel slechter, maar je fiets verlichting ga je toch ook niet solderen?
Het is idd slechter.
Solderen zit tenminste goed vast het ziet er netter uit vind ik. En dan nog een stukje krimpkous erover heen zou ik ook doen.
Omdat het knopje voor jou alleen bestaat uit 2 contactpunten op de onderkant van de printplaat die in de cd-rom speler zit. Vandaar dat je aan de onderkant de 2 draden soldeert die dan naar je knop gaan.Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 01:11:
waarom solderen? draadjes in elkaar draaien werkt toch ook? plakbandje erom, klaar is kees!!
Je kunt moeilijk die draden vastdraaien aan een ijzeren puntje dat 3 mm omhoog steekt, en dan ook nog zonder kortsluiting te maken met een ander contactpunt.
[ Voor 15% gewijzigd door Dirtbiter op 24-10-2003 01:21 ]
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 01:11:
Je kunt dan zelfs nog alle 2 de knopjes gebruiken, altijd handig voor als je soldeertechniek niet super uitvalt en je op een dag met je fancontrol het laadje niet meer open krijgt
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
mijn itx project of microatx als dat past
Verwijderd
enne.. je hoeft niet zuinig te zijn met smilies hoor
Ik heb het wel zo gemaakt nml. met een klein beetje verdikking op het knopje geplakt en voila, het werkt prima
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S
En iCeWiRe; als je serieus genomen wilt worden, gebruik dan niet zoveel smilies zoals je hier doet.
Dit topic is gesloten.
![]()