Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Webicon] Krijg deze niet te zien

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 10:56

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Wanneer ik een webicon instel, dan komt deze niet op mijn pagina terecht. Ik zie daar gewoon het icoon dat ik gekozen heb in mijn profiel. Hoe kan dit?

Daarnaast; wanneer ik instellingen verander op mijn profiel, dan onthoud hij niet welk icoon ik geselecteerd had.

Bugje neem ik aan?

Profile

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Check je prefs pagina

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Euhm, daar heb ik het dus over. Daar onthoud hij niet zoals altijd het icoon dat ik altijd gebruik. En op mijn myreact zie je normaal je webicon, maar die staat er dus niet, er staat namelijk het icoon dat ik ook op got zelf gebruik, terwijl ik er normaal altijd deze heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.dbouma.cistron.nl/avatar/cod_comp1.gif

Profile

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Godjira schreef op 23 October 2003 @ 22:37:
[...]

Euhm, daar heb ik het dus over. Daar onthoud hij niet zoals altijd het icoon dat ik altijd gebruik. En op mijn myreact zie je normaal je webicon, maar die staat er dus niet, er staat namelijk het icoon dat ik ook op got zelf gebruik, terwijl ik er normaal altijd deze heb:

[afbeelding]
Toon webicons? Ja - Indien uitgeschakeld, zullen alleen uploaded icons te zien zijn
btw ik zie je webicon wel ;)

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Erkens schreef op 23 oktober 2003 @ 22:39:
[...]

[...]

btw ik zie je webicon wel ;)
Normaal zag ik die zelf ook bij myreact, bij mijn prefs staat hij inderdaad wel, maar waarom niet meer bij myreact? Daar stond ie eerder ook altijd gewoon. Vind het een beetje vaag, maar goed.

Het meest vreemde vind ik dat wanneer ik een instelling verander op mijn account ik altijd een icoon moet selecteren opnieuw, omdat hij die niet onthoud. Dat was eerder nooit zo. Is dat wel een bug, of is dat gewoon nieuw bij deze nieuwe react?

Profile

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 13:42
Ik denk dat je cache van je browser moet legen of een keer ctrl+F5

Is al eens een topic over geweest in /8, toen kon je icons zien terwijl de server plat lag.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ok, het is opgelost. Mijn prefs waren ineens zomaar veranderd 8)7 .

Profile

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

dat kon gebeuren ja
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.