Virussen? Scan ze hier!
gvd als ik die kut homo in het echt tegenkom krijgt ie een stomp in z'n maag
met z'n /con/con grap zodat ik hier een hoop werk kwijt ben
Euh ik kan zonder problemen in die thread, lijkt mij dat Tom het dan al heeft verwijderd.
Als dit niet zo is: Ik kan er dus wel zonder problemen in, zal ik dan de thread maar ff verwijderen?
Als dit niet zo is: Ik kan er dus wel zonder problemen in, zal ik dan de thread maar ff verwijderen?
Bericht hierboven
Is het niet zo te maken dat je alleen bepaalde (onschuldige) HTML kunt gebruiken?
Die grapjes worden nu toch wel erg irritant.
Die grapjes worden nu toch wel erg irritant.
in de verkeerde draad gepost.. oepZzz
-------------------------------------

* Gulpener gaat Tom wel helpen met bewerken van deze grapjas....
nog ff voor de gene die deze geintjes flikt:
JE BENT EEN ACHTELIJKE BOEREN KLOTE MONGOOL!
(en ik een boel werk kwijt
)
-------------------------------------
* Gulpener gaat Tom wel helpen met bewerken van deze grapjas....
nog ff voor de gene die deze geintjes flikt:
JE BENT EEN ACHTELIJKE BOEREN KLOTE MONGOOL!
(en ik een boel werk kwijt
ik vindt dit ook een zak, Maar dat Boeren vindt ik ff te ver gaan!JE BENT EEN ACHTELIJKE BOEREN KLOTE MONGOOL!
Advanced sheep-counting strategies
nee het is nog erger zelfs, maar ik hou me nu in... en uhh Brammes... het is ResERvoir Dogs...
Ja ik had hem wel verwijderd, toen ik zocht naar andere posts van die gast kwam ik ergens een topic tegen waar ie een /con/con geintje uithaalde, zodat ik een hoop werk hier kwijt was.
Verwijderd
Gelijk disablen het account...Op dinsdag 05 december 2000 17:29 schreef Tom het volgende:
Ja ik had hem wel verwijderd, toen ik zocht naar andere posts van die gast kwam ik ergens een topic tegen waar ie een /con/con geintje uithaalde, zodat ik een hoop werk hier kwijt was.
Pagina: 1