ik weet niet of dit al een keer langs is gekomen .. ik heb een beetje gezocht maar weet ook eigenlijk niet waar ik naar moet zoeken, maar ik krijg al ongeveer een week lang dit berichtje op de pc beneden

en nu krijg ik hem dus ook boven ( mijn eigen pc)
beide pc's zitten achter een router en ik heb ze allebij met ad-aware 6.0 nagekeken en alles verwijderd (wat er te verwijderen viel) maar dit blijft doorgaan
ook de Norton antivirus er oplos gelaten zonder enige verdere gevolgen
ik ben ook op die site geweest die er staat , maar daar werd gevraagd of ik een irritante popup zag en die weg wilde hebben ( vond ik een beetje voor de hand liggend)
sinds ik deze ****System alert**** krijg zijn beide pc's redelijk wat trager geworden en vaak dat internet eruit valt enzo ( dat weet ik niet zeker , dus dat kan ook aan iets anders liggen)
ik draai op Win2000 (beneden) en Win Xp (boven)

en nu krijg ik hem dus ook boven ( mijn eigen pc)
beide pc's zitten achter een router en ik heb ze allebij met ad-aware 6.0 nagekeken en alles verwijderd (wat er te verwijderen viel) maar dit blijft doorgaan
ook de Norton antivirus er oplos gelaten zonder enige verdere gevolgen
ik ben ook op die site geweest die er staat , maar daar werd gevraagd of ik een irritante popup zag en die weg wilde hebben ( vond ik een beetje voor de hand liggend)
sinds ik deze ****System alert**** krijg zijn beide pc's redelijk wat trager geworden en vaak dat internet eruit valt enzo ( dat weet ik niet zeker , dus dat kan ook aan iets anders liggen)
ik draai op Win2000 (beneden) en Win Xp (boven)
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL