Hoi, dit is mijn eerste post hiero ! Mijn vriendin heeft de nieuwe Medion laptop gekocht bij de Aldi. Ik heb de laptop ervoor gekocht (het voorgaande model zeg maar). Nu wist ik van te voren dat er al van die leuke partities opstonden zoals RECOVER enzo. Dus heb mijn vriendin geadviseerd mij ff die partities te laten verwijderen en even Windows XP EN opnieuw te installeren. Zo gezegd zo gedaan alles werkte prima totdat de installatie van Windows XP Pro EN klaar was. Ik starte op en ik zag dat mijn DVD-Brander niet werd gezien in Windows (MIJN HART SLOEG EEN KEER OVER). Ik heb van alles geprobeerd, in de bios staat in principe alles goed, maar elke keer als ik bij secondary boot device CD-ROM neerzet en save settings doe en ik kom weer terug in de bios heeft ie hem er al weer uitgegooid. Ik heb ook wat andere settings geprobeerd en die onthoud ie dan weer wel. Dus mijn bios is niet naar de klote. Weet iemand wat ik hier fout heb gedaan? Ik denk dat ik het beste een nieuwe kan gaan halen. Maar zal ik dan hetzelfde probleem krijgen?
Het rare is eigelijk dat installatie van CD af wel lukte en na de installatie hij geen een cd meer pakt. Lampje van de brander doet het wel en hij probeert de cd's te lezen (iig hij maakt geluid).
Hopend op wat goede reacties
gegroet
Het rare is eigelijk dat installatie van CD af wel lukte en na de installatie hij geen een cd meer pakt. Lampje van de brander doet het wel en hij probeert de cd's te lezen (iig hij maakt geluid).
Hopend op wat goede reacties
gegroet