Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
Aan die skin tezien daarboven denk ik dat het daaraan ligt, er was dacht ik zo'n programma waarmee je dat deed. Daarmee kun je standard achtergrond van wit ook naar roze veranderen.
Denk ook dat het daaraan ligt inderdaad. Verwijder dat programma (hotbar?) eens en kijk of het dan weer normaal is.Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 17:56:
Aan die skin tezien daarboven denk ik dat het daaraan ligt, er was dacht ik zo'n programma waarmee je dat deed. Daarmee kun je standard achtergrond van wit ook naar roze veranderen.
Hmm, daar zit wat in, maar ik kan me herinneren dat ik toen die skin
verwijdert had, het probleem er nog steeds was. Ik ga het morgen weer
even proberen. Thanks.
verwijdert had, het probleem er nog steeds was. Ik ga het morgen weer
even proberen. Thanks.
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Hotbar is het inderdaad, ik heb het vroeger (toen in nog IE gebruikte) ook gebruikt, je kan daarmee leuke afbeeldingen in IE zetten, zoals die bergen op de afbeeldingen.
Installeren is klote, maar je hebt als ik me niet vergis speciale removal tools voor Hotbar.
Installeren is klote, maar je hebt als ik me niet vergis speciale removal tools voor Hotbar.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ja of je moet dus ff Adaware draaien. Die kan hem volgens mij ook verwijderen.
Okay, in Hotbar zal ik het gaan zoeken.
Bedankt voor alle (snelle) hulp.
Bedankt voor alle (snelle) hulp.
Wat je ook kan doen is de themes service uitzetten, dan ben je volgens mij van al het gezeik af. Nadeel is hier weer dat geen enkel theme werkt, en je dus gewoon de (goeie) ouwe windows 2000 look krijgt.
Uitzetten gaat via control panel (configuratiescherm) -> Administrator tools (Systeembeheer) --> en dan ergens in de console ff zoeken naar services, dan zoeken naar de Service theme, en die uitzetten.
Succes
Uitzetten gaat via control panel (configuratiescherm) -> Administrator tools (Systeembeheer) --> en dan ergens in de console ff zoeken naar services, dan zoeken naar de Service theme, en die uitzetten.
Succes
HENG HENG
WOS --> SA, IE is geen OS
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Volgens mij zal dat weinig helpen, de themeservice gaat over de themes in XP, niet binnen IE voor zover ik weet.jeroen1001 schreef op 23 October 2003 @ 18:04:
Wat je ook kan doen is de themes service uitzetten, dan ben je volgens mij van al het gezeik af. Nadeel is hier weer dat geen enkel theme werkt, en je dus gewoon de (goeie) ouwe windows 2000 look krijgt.
Succes
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
klopt volledig, aangezien die hotbar skins ook werken onder bijvoorbeeld windows 98 en 2000. met de xp theming service heeft het dus absoluut niets te makenBeaves schreef op 23 October 2003 @ 22:51:
[...]
Volgens mij zal dat weinig helpen, de themeservice gaat over de themes in XP, niet binnen IE voor zover ik weet.
Misschien dat een of ander programmaatje een simpel css-scriptje heeft aangemaakt, en die in de opties als standaard style sheet heeft gezet, in plaats van de style sheets gedefinieerd door de webmaster van de pagina.
Verwijderd
Die themes hebben er helemaal niets mee te maken.
Het is gewoon een instelling in Internet Explorer.
Ga naar:
- Extra
- Internet-opties...
Onderaan heb je een button Kleuren... staan. Klik daarop, en voila.
Als je de optie Windows-kleuren gebruiken aanvinkt, heb je weer de standaardinstelling.
Het is gewoon een instelling in Internet Explorer.
Ga naar:
- Extra
- Internet-opties...
Onderaan heb je een button Kleuren... staan. Klik daarop, en voila.
Als je de optie Windows-kleuren gebruiken aanvinkt, heb je weer de standaardinstelling.
Shit ja, jullie hebben helemaal gelijk, had 't probleem niet helemaal goed gelezen...Beaves schreef op 23 October 2003 @ 22:51:
[...]
Volgens mij zal dat weinig helpen, de themeservice gaat over de themes in XP, niet binnen IE voor zover ik weet.
HENG HENG
idd Hotbar is het....
confiuratie scherm en dan software en dan hot bar of even bij seachs alles verwijderen van hotbar
confiuratie scherm en dan software en dan hot bar of even bij seachs alles verwijderen van hotbar
Heb net eens gekeken op CNET Download.com naar de dingen die mensen zeggen over Hotbar. Lees het zelf maar: http://download.com.com/3302-2366_4-10181044.html. Staat genoeg over hoe brak het programma is.
we kunnen nu wel op Hotbar gaan zeiken, maar daarmee helpen we de TS toch niet?Godjira schreef op 24 oktober 2003 @ 11:08:
Heb net eens gekeken op CNET Download.com naar de dingen die mensen zeggen over Hotbar. Lees het zelf maar: http://download.com.com/3302-2366_4-10181044.html. Staat genoeg over hoe brak het programma is.
Mujo: heb je ondertussen al geprobeerd Hotbar te verwijderen en te scannen op spyware?
Ik bedoel er dus mee, zoals eerder al gezegd, dat hij Hotbar gewoon weg moet verwijderen. Er zijn verwijder tools voor als ik het me goed herinner, alleen kan zo snel niet meer vinden waar ik die vandaan heb gehaald ooit. Weet ook niet of die nog voor de nieuwe versie geldt.G33rt schreef op 24 October 2003 @ 11:28:
[...]
we kunnen nu wel op Hotbar gaan zeiken, maar daarmee helpen we de TS toch niet?
Mujo: heb je ondertussen al geprobeerd Hotbar te verwijderen en te scannen op spyware?
Ad-Aware zal vast wel veel spyware scannen en kunnen verwijderen. Probeer dat eens zou ik zeggen.
Sorry dan Godjira 
[google=Hotbar removal tools] lijkt wel nuttige resultaten op te leveren, wie weet zou de TS daar eens naar moeten kijken
[google=Hotbar removal tools] lijkt wel nuttige resultaten op te leveren, wie weet zou de TS daar eens naar moeten kijken
In TweakUI zit ook een mogelijkheid om de background van IE te veranderen, misschien dat je die eens moet checken?
(Als hotbar removen niet helpt)
Pagina: 1