Toon posts:

[XP] Heel veel automatische updates, normaal?*

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet echt een probleem, maar ik verbaas me toch over de hoeveelheid automatische updates die ik de laatste tijd binnenkrijg. Ongeveer elke dag wilt ie wel weer updates downloaden en installeren en in me software lijst staan nou een stuk of 35 'hot-fix' icoontjes, weliswaar allemaal met een ander nummer maar toch.

Ik heb niet zo gek lang geleden windows opnieuw geinstalled en sp1 er nog niet op zitten komt het misschien hierdoor?

hebben jullie dit ook ( lijkt mij dat iedere computer met winxp tegelijk de melding krijgt van een update)

alvast bedankt

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Krijg het aardig vaak inderdaad. Vandaag XP Pro met SP1 geinstalleerd. Moest ongeveer 25 extra updates er over heen gooien. 8)7

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

:X niet goed gelezen.
Maar als je slim bent, kijk je eerst welke updates essentieel zijn, en welke niet. Voor een standaard desktop zul je al die meuk van MS tablet PC's niet echt nodig hebben lijkt me zo, tenzij je iemand met zo'n ding kent. Windows update is best mooi gedaan en aardig in elkaar gezet, maar een beetje je verstand gebruiken met wat je precies installeert is ook nooit weg. Als je mediaplayer nooit gebruikt kun je de update naar MediaPlayer 9 ook wel uitstellen lijkt me zo...scheelt toch weer wat hdd-ruimte :P

[ Voor 85% gewijzigd door The Eagle op 23-10-2003 16:34 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

komt sp1 niet als automatisch update voorbij dan?
en het is behoorlijk normaal die updates hoor, helemaal omdat je ze dus weer vanaf begin af aan krijgt omdat je Windows opnieuw geinstalleerd hebt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel even aan zodat deze conform de policy is (was: Heel veel automatische updates, normaal??)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Jah heb ik ook, miminaal 1x per dag een auto-update. Ik draai XP Pro NL zonder SP1.
Ik vroeg me ook al af wat er allemaal aan de hand was en waarom het niet gewoon in 1 pakket zit :?

En ja ik weet dat SP1 een groot pakket is met updates :P alleen normaal zijn er nooit zoveel kleine updates als de laatste tijd.

[ Voor 29% gewijzigd door Burning_acid op 23-10-2003 16:35 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 15:57

Alaksandus

Vae puto deus fio

ik snap niet waarom je niet SP1 erop zet?? Ik heb xp pro en + sp1 en heb al iets van 2 weken geen updates gehad.

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 23 October 2003 @ 16:33:
Ik pas je topic titel even aan zodat deze conform de policy is (was: Heel veel automatische updates, normaal??)
k thnx..

ik hoorde van iemand dat sp1 je pc alleen maar langzamer maakt en qua voordelen helemaal niet zoveel in huis had, vandaar dat ik um er nie op heb gezet

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
ik installeer ook regelmatig xp incl sp1 maar dan moet ik toch nog 55 MB downloaden aan updates. Niet msn en die andere rotzooi dus.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Coronaextra schreef op 23 oktober 2003 @ 16:35:
ik snap niet waarom je niet SP1 erop zet?? Ik heb xp pro en + sp1 en heb al iets van 2 weken geen updates gehad.
Dan doe je toch echt iets fout. :)
Heb er vandaag nog 2 gehad. :Y)
Zou maar eens gaan kijken op de update pagina.
Pagina: 1