Toon posts:

HELP [Dutch Powers Cows] Nijmeegse Elite Grazers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daaro,

Wij van [Dutch Powers Cows] Nijmeegse Elite Grazers zijn opzoek naar Grazers}:O !!
Dus woon je in Nijmgen of omgeving (Leuth, Groesbeek, Malden enz. ) doe dan mee... en graaz mee voor dpc-neg@zonnet.nl}:O

Greetz, Mafioso
ps voor meer info mail gewoon ff naar dpc-neg@zonnet.nl

Verwijderd

dit mag eigenlijk niet maar omdat je nieuw bent en waarschijnlijk dit niet wist vergeef ik het je :P

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 23:46
if SPAM then
Afbeeldingslocatie: http://images.viewimages.com/wm/TS007874.jpg
else
continue

We spend our years as a tale that is told

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

:)... Nadeel is dat het niet zoveel zin heeft om het hier te posten.. hier komen toch alleen maar mensen die al in een subteam zitten of niet in een subteam willen ;)..

Leuk idee, probeer het ergens anders ;) (das niet vervelend bedoelt hoor)... :)

Verwijderd

In dat geval is er

[Dutch power Cows] Team Arnhem

voor de mensen die in Arnhem wonen
:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
En er is ook al een team Nijmegen Eendracht Cowbinatie..

Dus als je al en subteam wil die plaatsgebonden is, kijk dan eerst ff rond of die er niet al is !

Verwijderd

Hmm er is ook een subteam voor mensen die in de randstad wonen.. weet alleen niet hoe het heet;)

• harrie_1
  • Laatst online: 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

En ik ben dus een lid van de Nijmeegse Eendracht Cowbinatie !!! dus kom gewoon gezellig bij ons grazen en help NEC naar nummer 1!!! :) we zijn op dit moment aan t sparen voor een flush!
dus stel gewoon je email adres in op nec_nmgn@yahoo.com en dan komt t allemaal goed!!
mzzls

Merkez

Verwijderd

Topicstarter
hmm..

ZORRY|:(

ik wist niet dat het niet helemaal de bedoeling is hier zo iets te plaatsen, maarja wist niks anders....|:(

ff voor de duidelijlheid... het heeft blijkbaar wel zin, want ik kreeg van iemand een mailtje dat ie wel graag mee wou doen.... }:O:)}:O

en ik heb wel degelijk gekeken of er er nog andere teams waren uit NIJMEGEN.. en toen vond ik NEC ook, maar kon nergens het email adres vinden :(

PS -- We zijn allemaal voor de zelfde partij hoor !!! [Dutch Power Cows]}:O}:O}:O}:O}:O}:O, dus reageer niet al te BòóZ op elkaar *D

hmm IK KAN NIET TYPEN :(

• web-hawk
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

proud member of Nijmegen Eendracht Cowbinatie
...... tsja als je een e-mail-adres had gehad was ik bij jullie gekomen....maarja, ben nu al bezig met [Dutch Power Cows] Nijmeegse Elite Grazers :)

Innovation beyond Imagination

• harrie_1
  • Laatst online: 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

dpc_neg: ik heb je icq pager ontvangen, maar je hebt een verkeerd email adres ingevult.... dus dat wordt een beetje moeilijk om te reply-en....

Merkez

• web-hawk
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

moet je ff neg van maken ipv meg....

Innovation beyond Imagination

Verwijderd

heh ruudje kan inderdaad niet typen
(ruudje is de poster van de vorige reply's van NEG)

en ik ben ook trouw member van NEG :)
Pagina: 1