Ik heb een 2e hands Bang & Olufsen 28" 50 hz op het oog, maar nu vind ik die 50hz niet alles. Alle tv's hebben tegenwoordig 100 hz... Het gaat mij vooral om het design van B&O (tuurlijk ook kwaliteit) die nog altijd stukken beter is dan een philips of sony die nu in de winkels staan... Maar die 50 hz... is dat een goede reden om ergens anders naar te gaan kijken?
100Hz is ZWAAR overgewaardeerd. Ik zweer persoonlijk bij 50-60 Hz
www.avpnews.com
ga kijken zou ik zeggen, als jij het verschil groot vind ga je voor een 100hz
Als een god in Nijmegen.
Ik heb een B&O van inmiddels zo'n 12 jaar oud. Ondanks slechts 50 Hz vind ik het beeld een stuk beter dan allerlei nieuwere TV's. Het geluid en uiterlijk idem.
Ik heb een philips breedbeeld van 50 Hz. Ik merk niets van trillend beeld of iets dergelijks en ik kan uren lui op de bank film zitten kijken zonder last van mijn ogen te krijgen.....
Hier is ooit eens gezegd dat je beter een goede 50Hz tv kan kopen dan een 100Hz tv uit het goedkopere segment. Vergelijk maar eens in de winkel, voorzover dat wil.
Hier is ooit eens gezegd dat je beter een goede 50Hz tv kan kopen dan een 100Hz tv uit het goedkopere segment. Vergelijk maar eens in de winkel, voorzover dat wil.
Atari portfolio Dos 2.11
Klopt, B&O is philips met een mooi "duur" jasje.
En philips is gewoon goed in tv's.
Persoonlijk vind ik 50 hz prima voor een tv
En philips is gewoon goed in tv's.
Persoonlijk vind ik 50 hz prima voor een tv
Wat jhe moet kopen moet jij weten. Hier een topic vol info over 100 of 50 hz.
50 of 100 hz breedbeeld?
probeer de volgende keer even te zoeken eerst en dan pas vragen stellen ok?
50 of 100 hz breedbeeld?
probeer de volgende keer even te zoeken eerst en dan pas vragen stellen ok?
[ Voor 23% gewijzigd door JvS op 23-10-2003 17:54 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()