Toon posts:

Sharp TV bij de Media Markt R'dam

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geil :9 geworden van een pagina-grote advertentie in het Rotterdams Dagblad vandaag naar de Media-Markt getogen om de aangeboden Sharp 28 JS 75 E grootbeeld-televisie aan een grondige inspectie te onderwerpen. De prijs? 339 Euro! En alhoewel het een vrij onbekend model in nederland was (volgens google.nl) bleek op Duitse sites wat informatie over dit model te vinden te zijn. De adviesprijs van 599 euro klopte ongeveer wel met die van de aanbieders via de duitse sites. Bij het in-real-life aanschouwen van het apparaatje viel mij gelijk al op hoe k*t het beeld eruit zag. Daarnaast viel mij het type-nummer op: Sharp 28 JS 74. Mmm.. :?
Al snel bleek het een goedkoop uitgekleed model te zijn: geen AV-ingang, 1 scartaansluiting, enkel een audio out! Diep bedroefd naar huis gegaan en eens op Internet gezocht naar de prijs van zo'n Sharp 28 JS 74. Al snel bleek die super-verjaardags-mega-aanbieding van Media Markt Rotterdam toch niet zo'n mega-aanbieding te zijn: voor 319 euro kon je hem in Duitsland bestellen! :r (zie hier). Ik neem aan dat mijn mede-tweakers zich ook niet laten inpakken door zo'n stinkende aktie van de Media Markt maar een gewaarschuwd mens.... :z

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Sharp maakt goed spul, maar toen ik vorig jaar eens rondkeek naar TV's viel me op dat het relatief goedkope breedbeeld 100Hz model van Sharp nogal 'donker' was. Dat was geen kwestie van instellingen ofzo, want ik heb het op meerdere exemplaren gezien en er was ook niks aan te verbeteren. Opzich is het beeld helemaal niet zo slecht, maar als je er een net iets duurdere JVC/Samsung/Philips/Sony naast ziet staan dan valt het echt op. Dan geef ik toch liever wat meer uit :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Zeker geen kwaad woord over Sharp, ze kunnen ook relatief goede tv's maken. Maar dit was typisch een gevalletje zitten-alle-stekkers-wel-goed-meneer-de-verkoper? >:)
De verkoper antwoordde heel subtiel dat het inderdaad nooit zo zou worden als uuuhh..bijvoorbeeld deze (wijzend naar een Philips real-flat tv met extreem mooi beeld :))