Ik heb er gisteren geprobeerd een p3c2000 , met een P-3 733, een Hercules Prophet DDR-DVI kaart in combo met een SB Live! te installeren :
al tijdens de installatie van win98se kwam ie met fatale uitzonderingen...
Meerder dingen geprobeerd, ram verv, live er uit enz, nix hielp.
de gforce kaart door een andere gforce kaart vervangen, no way lope, pas toen ik een NIET-GFORCE kaart (matrox G400Max) gebruikte ging het goed.
DUS WEES VOORZICHTIG als je van plan bent een GFORCE kaart te gaan gebruiken !
Wacht even af tot er een nieuwe reviesie van het bord is, nu is er 1.02 in omloop.
Ik hoop 'm morgen ochtend nog klaar te krijgen (desnoods met een andere kaart of ander mobo), dan staat ie binnenkort in de PCM voor test.
Verder is ie (tot nu toe) trager als de P3B-F, dus je hebt er niet veel aan, hij maakt geen gebruik van 133 mhz geheugen, dus je wint er niet veel mee, een 733 op 133 FSB (alleen je FSB is 133, niet je RAM !) is ong net zo snel als een 700 op 100MHZ FSB !
al tijdens de installatie van win98se kwam ie met fatale uitzonderingen...
Meerder dingen geprobeerd, ram verv, live er uit enz, nix hielp.
de gforce kaart door een andere gforce kaart vervangen, no way lope, pas toen ik een NIET-GFORCE kaart (matrox G400Max) gebruikte ging het goed.
DUS WEES VOORZICHTIG als je van plan bent een GFORCE kaart te gaan gebruiken !
Wacht even af tot er een nieuwe reviesie van het bord is, nu is er 1.02 in omloop.
Ik hoop 'm morgen ochtend nog klaar te krijgen (desnoods met een andere kaart of ander mobo), dan staat ie binnenkort in de PCM voor test.
Verder is ie (tot nu toe) trager als de P3B-F, dus je hebt er niet veel aan, hij maakt geen gebruik van 133 mhz geheugen, dus je wint er niet veel mee, een 733 op 133 FSB (alleen je FSB is 133, niet je RAM !) is ong net zo snel als een 700 op 100MHZ FSB !
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Hmm. da's inderdaad niet erg positief. Dan toch maar bij mijn P3B-F blijven vrees ik...
Bedankt i.i.g.
Groets
Bedankt i.i.g.
Groets