[RCTII] Eindeloos laden van... ja wat?

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb Rollercoaster Tycoon II met Wacky Worlds. Gister kwam ik op Internet een onofficieel expansion pack tegen. Ik installeren en bij het laden van een scenario laad hij de objects en gaat dan continue een het laadbalke laden terwijl het scherm knippert. Alleen via de task-manager kunt je het stoppen :(

Ooit had ik dit probleem ook met het toevoegen (handmatig) van tracks & objects. Toen een nieuwe install gedaan en klaar!

Op het forum las ik dat er meer zijn en dat je het spel eens moet starten met een lege ObjData folder, afsluiten en dan de object terug zetten en weer starten zodat ie alle objects opnieuw moet in lezen. Maar bij de opstart met die lege map ging het de fout al in.

Nu kan ik dus (ook na reinstall) niet het spel meer starten omdat ik nu direct dat k*ut balkje krijg.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Of een oplossing? ;)

[toevoeging]
Ik heb de losse bestanden toegevoegd en pas toen de ObjData én de Scenario's toegevoegd worden en er wordt ook zo'n nieuw scenario geladen gaat het mis... en blijft het bij een restart misgaan (en dan dus al bij de start van het spel).

[ Voor 13% gewijzigd door iAR op 23-10-2003 18:38 ]