Het probleem wat ik steeds onder vind is dat ik geen formule kan maken als er de functie ALS er in staat het gaat er om dat de formule na gaat of het een om een tijd of datum order is; En als het een tijd order is. Moet ie kijken of hij op tijd of niet was en dit geld ook als het om een datum order gaat.
=(((ALS(I6="";"Datum";"Tijd")))) <-- deze formule heb ik gebruikt om te kijken of het een tijd of datum order is.
=ALS(H6<=G6;"Op Tijd";"Te Laat") <-- deze formule heb ik gebruikt om te kunnen zien of hij op tijd is of te laat.
nu wil ik graag deze we combineren alleen krijg ik een #waarde in mijn cel te zien.
De formule moet om kunnen gaan met datum en tijd.
Op het eind wil ik dan ook uit kunnen rekenen hoeveel tijd en hoeveel datum orders er zijn geweest die in 1 kolom staan.
Ik hoop dat het nog wat te begrijpen is, en dat iemand mij hier bij kan helpen.
=(((ALS(I6="";"Datum";"Tijd")))) <-- deze formule heb ik gebruikt om te kijken of het een tijd of datum order is.
=ALS(H6<=G6;"Op Tijd";"Te Laat") <-- deze formule heb ik gebruikt om te kunnen zien of hij op tijd is of te laat.
nu wil ik graag deze we combineren alleen krijg ik een #waarde in mijn cel te zien.
De formule moet om kunnen gaan met datum en tijd.
Op het eind wil ik dan ook uit kunnen rekenen hoeveel tijd en hoeveel datum orders er zijn geweest die in 1 kolom staan.
Ik hoop dat het nog wat te begrijpen is, en dat iemand mij hier bij kan helpen.