(soft) MP3 Spelers

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 11:50
Wat zijn nu de beste MP3 spelers voor windows? Ik heb jaren WinAMP2 gebruikt, maar WinAMP3 was ik een stuk blijer mee (blijkbaar als een van de weinigen - behalve dat mn toetsenbord next/prev knoppen niet werken is er niks mis mee en IMHO een verbetering van 500% tov WinAMP2). Maar ja, WinAMP3 is dood, nu is er WinAMP5, heb het een kwartier gedraaid en eraf gegooid. 5 jaar terug in de tijd. Lelijk als een aap. Zijn er nog goeie alternatieve progsels voor dit doel ? (met multiple playlists, relaxte search mogelijkheid, goeie shuffle)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
BoomSmurf schreef op 23 October 2003 @ 14:44:
Wat zijn nu de beste MP3 spelers voor windows? Ik heb jaren WinAMP2 gebruikt, maar WinAMP3 was ik een stuk blijer mee (blijkbaar als een van de weinigen - behalve dat mn toetsenbord next/prev knoppen niet werken is er niks mis mee en IMHO een verbetering van 500% tov WinAMP2). Maar ja, WinAMP3 is dood, nu is er WinAMP5, heb het een kwartier gedraaid en eraf gegooid. 5 jaar terug in de tijd. Lelijk als een aap. Zijn er nog goeie alternatieve progsels voor dit doel ? (met multiple playlists, relaxte search mogelijkheid, goeie shuffle)
WinAmp Classic is je grote vriend :)
beter lezen.. :X

Je kunt iTunes gebruiken, of een WinAmp3 van oldversion.com halen (ikzelf gebruik ook nog een ouwe 2.x, als je geen last van bugs hebt ga ik mn mp3 player niet upgraden hoor)

Verder kan je zoeken op Download.com naar 'mp3 player' of bij Tucows kijken in het lijstje Audioplayers en kijken wat je het fijnste vind werken :)

[ Voor 26% gewijzigd door G33rt op 23-10-2003 14:50 ]

Verwijderd

UUmmhmm sorry hoor .. maar sinds wanneer is winamp3 en winamp2 dood ??

winamp 3 > http://www.winamp.com/dow...d$H0Z2QUX2514QZTN241HBC0Q
winamp 2 > http://classic.winamp.com...d$40JEIKMA1QH5NTN241HBCZA

beetje wazig verhaal dit :D

• G33rt
Er word bedoeld dat Winamp 3 geen lang leven meer beschoren is omdat versie 5 eraan zit te komen. Op dit moment is ie nog niet dood, maar hij gaat vervangen worden door 5. Versie 2.x word op dat moment net zo dood, aangezien de twee stromen samengevoegd gaan worden. Tot zover het lesje winamptoekomst :)

• BoomSmurf
Dat iets nog downloadbaar is betekend niet dat het niet dood is.

WinAMP3 is in al bijna een jaar nog geen update voor uitgekomen.
WinAMP2 wordt vervangen door WinAMP5 en ik verwacht eigenlijk binnen afzienbare tijd dat er ook helemaal niks aan 2 meer gedaan zal worden.

Ofwel, ze zijn dood. En WinAMP5 zuigt gewoon grote gorilla testikels. Er zitten gewoon een aantal kleine irritante dingen in WinAMP3 maar ik verwacht niet dat deze ooit nog opgelost zullen worden.

Ofwel, WA2 en WA3 zijn dood. Dus op zoek naar iets anders :)

Verwijderd

Maar ja, WinAMP3 is dood, nu is er WinAMP5, heb het een kwartier gedraaid en eraf gegooid. 5 jaar terug in de tijd. Lelijk als een aap.
Winamp 5 ondersteund gewoon winamp 3 skins...
En als je tevreden bent met Winamp 3, waarom neem je dan een andere versie... Dat een stukje software in de toekomst misschien dood is is imo geen reden om iets niet te gebruiken.

• G33rt
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 14:55:
[...]
En als je tevreden bent met Winamp 3, waarom neem je dan een andere versie... Dat een stukje software in de toekomst misschien dood is is imo geen reden om iets niet te gebruiken.
Hier ben ik het roerend mee eens, ikzelf heb ook nog WinAmp 2.78 of in die buurt. Als het goed werkt, waarom zou je het dan vervangen? Er zitten hoogstens wat kleine fixes in. Zou BoomSmurf misschien zijn redenen voor het niet gebruiken van wat hij 'dode' mp3 spelers noemt willen vertellen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 23-10-2003 15:03 ]

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 11:28
voor mij ook winamp 2 hoor...

had na een fresh install 3 erop gezet... maar die heeft er geloof ik 5 sec opgestaan..
allemaal opties die ik toch niet gebruik. sneltoetsen veranderd...

back to basic voor mij..... waarom iets veranderen wat altijd goed heeft gewerkt denk ik dan maar...

• BoomSmurf
Hier ben ik het roerend mee eens, ikzelf heb ook nog WinAmp 2.78 of in die buurt. Als het goed werkt, waarom zou je het dan vervangen? Er zitten hoogstens wat kleine fixes in. Zou BoomSmurf misschien zijn redenen voor het niet gebruiken van wat hij 'dode' mp3 spelers noemt willen vertellen? :)
Omdat er dus één ding is waar ik helemaal gek van wordt: de prev/next knoppen op mn toetsenbord werken niet met WinAMP3 (is nogal handig tijdens gamen :D). Ik heb een hele tijd gedacht, nah er komt wel een keer een update van WinAMP3 waarin dat gefixt wordt (het werkt nl. wel met WinAMP2). Maar toen werd het duidelijk dat er geen WinAMP3 update meer zou komen en dat WinAMP5 de toekomst is. Dus denk ik, nah, dan wacht ik wel effe op WinAMP5. Deze heb ik dus nu ook, maar deze heeft een aantal dingen die helemaal hopeloos zijn. De WA2 'jump' functie bijvoorbeeld, dat is natuurlijk helemaal niks als je de WA3 'search' functie gewend bent. Ook heb ik de multiple playlist support in WA5 nog niet kunnen vinden (als ie bestaat). Dat ik mn WA3 skin kan gebruiken, dat had ik ook al uitgevonden. Ziet er wel iets beter uit natuurlijk, maar ten eerste, hij klopt niet, ten tweede, het brengt mn search niet terug.

Dus na ongeveer een jaar gewacht te hebben, denk ik nu dat het gewoon tijd is om een andere mp3 speler te gaan zoeken. De heren bij Nullsoft maken alleen maar halve producten en ipv rare dingen te fixen, maken ze gewoon maar iets totaals nieuw. Dat schiet niet op natuurlijk.

NB als ik niks beters kan vinden dan gaat het toch terug naar WA3, en dan maar weer elke keer als ik een spelletje ga spelen een playlist samenstellen... *zucht*

[ Voor 7% gewijzigd door BoomSmurf op 23-10-2003 15:14 ]

Pagina: 1