Ik heb een website gebouwt en nu moeten daar foto's voor geupload worden zonder dat ik daar iets aan hoef te wijzigen. Nu gebruik ik zelf NOG frontpage, maar moet ik daar iets van php of iets dergelijks bij gebruiken? Ik ben hier al 3 dagen mee bezig maar ik krijg niks voor elkaar. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Je wilt ongewijzigde foto's uploaden.
Wat is je probleem? Afgezien van dat je de FAQ niet gelezen hebt?
Wat is je probleem? Afgezien van dat je de FAQ niet gelezen hebt?
afgezien van het probleem dat ik faq wel heb gelezen en alle search engines heb bezocht en uitgepluist weet ik gewoon niet waar ik moet beginnen, wat mis ik hier in om een start te maken. Ik ben verder overal noob mee, daarom stond er ook dat ik nog met FP werk. Maar ik wil dus verder. De foto's moeten automatisch in een pagina geladen worden zonder dat ik ze met FP moet inladen.
bestanden uploaden kan met een formulier met een input type="file". Echter moet je natuurlijk dan ook aan de serverkant nog wel een script hebben dat de ontvangen bestanden kan verwerken. Met frontpage alleen zal je er niet zo snel komen.
Ik wil je adviseren je eens in te lezen in serverside technieken, desnoods eens een kijkje te nemen op hotscripts.com en kijken of er iets bij zit wat je kan gebruiken. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je webserver ook een serverside scripttaal ondersteund.
Ik wil je adviseren je eens in te lezen in serverside technieken, desnoods eens een kijkje te nemen op hotscripts.com en kijken of er iets bij zit wat je kan gebruiken. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je webserver ook een serverside scripttaal ondersteund.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()