Toon posts:

[XP + Logitech Mouseware] Driver failure na stand-by

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Verschijnsel: Nadat labtop ge-activeerd wordt, als hij in stand-by mode is gesprongen, verschijnt er na het inloggen een foutmelding dat de logitech mouseware driver gecrashed is. Erg vervelend aangezien je dan de extra functies van je 3de/4de knop kwijt bent.

Is dit een bekend verschijnsel met Mouseware of bugje in de nieuwste versie? Of snapt mijn windows installatie het gewoon allemaal niet zo goed?

Het gaat om WinXP Pro EN, met de laatste MouseWare versie (9.78) in combinatie met een USB trackbal. Het gaat dus om mijn labtop en daar zit dus ook een touchpad op en Mouseware heeft daarvoor wel wat ingesteld geloof ik bij installatie (of hij heeft alleen besloten dat ie geen ps/2 mouse kon ondersteunen).

Heb nog niet geprobeerd een oudere versie te installeren btw., maar ben benieuwd of ik nou de enige ben die er last van heeft. |:(

Verwijderd

ik heb niet helemaal hetzelfde probleem, alleen dat soms het USB apparaat niet meer herkent wordt. Het enige wat hier tegen helpt is dan een reboot. ben benieuwd of dit ook nog het geval is met de nieuwste mouseware