RH 7 en HPT 370 raid controller

Pagina: 1
Acties:

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 08:56
Heeft iemand deze combi werkend?
ik heb de patch van Highpoint gedownload alleen als ik em probeer te installen geeft deze op een gegeven moment aan dat ie een bestand niet kan vinden!??!
al van alles geprobeert :(
iemand sugesties?

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:06

Petuhr

FreeBSD

Nog geen suggesties... zal die patch hier ff proberen...

Grtz Petuhr

• Da_BoR
Graag ja... dan weet ik of ik sw 7.1 moe gaan downen

Verwijderd

IK heb zelf ook de zelfde raid controller.
Er hangen twee hardeschijven aan met een raid 0 config.
Maar linux vindt alleen 2 hardeschijven.
Maar dat klopt niet omdat er een hoort te zijn vanwege raid 0.Al selecteer ik een hardeschijf loopt het hele systeem vast.Ik heb die patch gedownload maar ik kan hem moeilijk instaleren omdat linux nog niet is geinstaleerd.Ik gebruik suse 7.0

• Da_BoR
Dan heb jij mazzel dat je controller nog enigsinds herkent word bij mij werkt die patch nie :(

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 17:48 schreef Da_BoR het volgende:
Dan heb jij mazzel dat je controller nog enigsinds herkent word bij mij werkt die patch nie :(
Ik heb al een mailtje naar abit gesturd.
Ik heb al een bericht terug gehad was niet zo bijzonder.(een link naar highpoint.com)
Maar ik al terug gevraagd hoe je raid 0 aan de gang krijg in linux.
Daar heb ik nog geen antwoord op gehad.

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Zoals ook op de Linux en Highpoint sites staat :

De HPT-370 wordt m.b.v. een patch ondersteund maar alleen als ATA-100 controller. Er is geen enkele sprake van ondersteuning van de raid funtie's tot op heden als zit ook ik daar met smart op te wachten.

De betreffende patch is overigens NIET van highpoint, die haalt hem ook maar bij het Linux IDE groepje vandaan..

IP Rocks

• Da_BoR
ik had gelezen dat alleen non raid werd ondersteunt, dan maak i wel software raid aan dat boeit me nie zo als die controller maar gezien word nu heb ik voor 1100 piek HD`s in me bak hangen die niets doen :((

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 09:51 schreef Da_BoR het volgende:
ik had gelezen dat alleen non raid werd ondersteunt, dan maak i wel software raid aan dat boeit me nie zo als die controller maar gezien word nu heb ik voor 1100 piek HD`s in me bak hangen die niets doen :((
Je moet suse 7.0 gaan nemen bij de instalatie wordt hij ondersteund als een normale controler.
Je hoeft geen eens de patch te instaleren
Pagina: 1