Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
IESpell zelf biedt het nog niet aan:
Er zijn wel NL woordenboeken met een .dic extentie, maar dat zegt natuurlijk niet dat het formaat overeenkomt - is de engelse een ASCII lijst?Planned Features (a.k.a. Todo List)
• make available more dictionaries in other languages
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Er zijn ook nederlandse IE spellingscheckers volgens Google. Andere, soortgelijke queries kan je zelf natuurlijk ook gebruiken
Bij OpenOffice.org moet je ook een aparte plugin voor de Nederlandse Dictionary downloaden. Probeer het daar te zoeken.
let the past be the past.
zou je ons dan meteen willen verlichten waarom je op de OpenOffice site zou willen zijn voor een IESpell dict? Zoals F_J_K al aanduidde zijn er nog geen officiele andere talen dan engels bij iespellSPee schreef op 23 oktober 2003 @ 13:02:
Bij OpenOffice.org moet je ook een aparte plugin voor de Nederlandse Dictionary downloaden. Probeer het daar te zoeken.
Nee, dat kan niet... Dat is namelijk TE makkelijk!G33rt schreef op 23 October 2003 @ 12:57:
Er zijn ook nederlandse IE spellingscheckers volgens Google. Andere, soortgelijke queries kan je zelf natuurlijk ook gebruiken
Maar sinds kort gebruik ik .Text, een weblog applicatie die ook gebruikt wordt op http://weblogs.asp.net/ en daarin zit een prachtig knopje die IESpell gebruikt. Inderdaad zou ik ook anderen kunnen gebruiken en dat specifieke knopje kunnen overslaan. Maar ik wilde eerst even kijken of iemand hier geen nederlandse dictionary had geprobeerd.
Maakt niet uit, dan moet ik maar 's op zoek naar een ander tooltje.
Of m'n Nederlands opvijzelen!
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Maar kan je iets zien aan het bestandsformaat van de dictionary? Misschien kan je er zelf eentje met copy paste maken (op basis van een andere NL lijst) als het een recht-voor-z'n-raap iets is.
(Ik zou zelf kunnen kijken maar heb geen zin om die installer z'n gang te laten gaan, heb net zo'n mooi schoon system en even geen virtual PC beschikbaar
Of idd een ander tooltje, is misschien makkelijker
[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 24-10-2003 17:11 . Reden: ander tooltje ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
mooi toch?dvdstelt schreef op 24 October 2003 @ 16:53:
[...]
Nee, dat kan niet... Dat is namelijk TE makkelijk!
of wil je graag IESpell blijven gebruiken? daar heb ik helaas niet voor kunnen vinden
Pagina: 1