Mensen,
Volgende situatie.
1 windows 2000 member server met exchange 2000 geinstalleerd.
Server draait vlekkeloos.
Nu heb ik een "mail-enabled security group" gemaakt, met de naam "_agenda beheerders".
Vervolgens log ik bij een gebruiker in, en ga op het hoogste postbus niveau naar eigenschappen, machtigingen.
Hierbij machtig ik de groep "_agenda beheerders" tot de functie commentator.
Vervolgens ga ik naar zijn agenda, en klik op eigenschappen, en machtig ik de groep "_agenda beheerders" tot de functie auteur.
Nu heb ik een aantal mensen in de groep "_agenda beheerders" gezet, waaronder ik zelf.
Vervolgens gecheckt of alles gerepliceert is.
Vervolgens ben ik opnieuw ingelogt (ivm members ship van de nieuwe group).
Ik start outlook op, en ik geef aan dat ik een extra postbus wil openen.
Toch krijg ik een foutmelding "de client bewerking is mislukt" wat naar mijn idee hetzelfde betekent als geen rechten
.
Wat doe ik verkeerd?
ALs ik ipv de groep, mijn eigen naam in het "Machtigingen lijstje" zet werkt het wel.
Volgende situatie.
1 windows 2000 member server met exchange 2000 geinstalleerd.
Server draait vlekkeloos.
Nu heb ik een "mail-enabled security group" gemaakt, met de naam "_agenda beheerders".
Vervolgens log ik bij een gebruiker in, en ga op het hoogste postbus niveau naar eigenschappen, machtigingen.
Hierbij machtig ik de groep "_agenda beheerders" tot de functie commentator.
Vervolgens ga ik naar zijn agenda, en klik op eigenschappen, en machtig ik de groep "_agenda beheerders" tot de functie auteur.
Nu heb ik een aantal mensen in de groep "_agenda beheerders" gezet, waaronder ik zelf.
Vervolgens gecheckt of alles gerepliceert is.
Vervolgens ben ik opnieuw ingelogt (ivm members ship van de nieuwe group).
Ik start outlook op, en ik geef aan dat ik een extra postbus wil openen.
Toch krijg ik een foutmelding "de client bewerking is mislukt" wat naar mijn idee hetzelfde betekent als geen rechten
Wat doe ik verkeerd?
ALs ik ipv de groep, mijn eigen naam in het "Machtigingen lijstje" zet werkt het wel.