Toon posts:

[Outlook 2000] Kan de map niet weergeven.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar maanden geleden heb ik mijn HP Pavilion 790 gereinstalleerd, ging heel simpel door F10 ingedrukt te houden bij het opstarten en ik hoefde niks te backuppen aan programma's en data omdat alles er op bleef staan.

Nadeel was echter dat er een paar dingen vreemd gingen doen, namelijk in Document And Settings heet mijn map nu Eigenaar.UW-8N85HFRMF5B9 ipv Administrator.

Verder wat een groter probleem heeft gevormd is dat als ik nu Outlook 200 opstart en ik iets in de Calendar wil zetten ik de foutmelding krijg 'Kan de map niet weergeven.Kan de map niet weergeven.De map bestaat niet meer'.

Uiteraard heb ik van te voren eerst zo goed mogelijk gezocht op het forum, maar vreemd genoeg lijkt het er op dat nog niemand eerder precies deze problemen heeft gehad. Er kwam wel 1 bericht redelijk overeen en dat had iets met rechten te maken. Maar het lijkt me stug dat het iets met rechten te maken heeft aangezien ik de administrator ben.

Verder heb ik op Google gezocht maar daar kon ik helaas ook niks relevants vinden.

Iemand enig idee misschien ? :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, wist ik niet :) Zal er aan denken de volgende keer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de site van microsoft gezocht en ben uiteindelijk tot een redelijk goede oplossing gekomen. Als ik Calendar in de Outlook-balk klik werkt het niet en krijg ik dus de fout dat de map niet meer bestaat. Als ik echter via Ga naar > Kalender gebruik werkt het vreemd genoeg wel. Vreemd is dat een gedeelte van mijn outlook engelstalig is en een ander gedeelte (de outlook-balk) engels.

Weet iemand hoe ik de Kalender in de Ga naar kan verplaatsen naar de Outlook-balk ? Want als ik Nieuw > Nieuwe map doe zie ik de engelstalige versie staan, calendar en als ik deze toevoeg werkt het weer niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat nu allemaal wel redelijk goed, wat mij betreft kan deze topic worden gesloten.