[XP 2500 barton] naar MP modden op dit moment?

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik vroeg me af, Ik heb gehoord dat AMD op een gegeven moment verpakkingen van XP's heeft veranderd, en dat er dus 2 soorten barton 2500's zijn, en dat die nieuwe moeilijker te modden zijn. (omdat er een laagje overheen zit ofzo)

Nou vroeg ik me dus af, als ik nu 2 2500's koop, hoe tricky wordt het dan om ze naar een MP te modden? Iemand ervaringen met bruggen op de huidige 2500 barton's? En kan de XP-MP mod uberhaupt nog wel? Ik ben namelijk niet zo'n onwijze mod-koning...:)

(ik heb wel al xp 1800 tijdje terug gemod zonder problemen, maar het is niet alsof ik het elke dag doe :) )

[ Voor 26% gewijzigd door maratropa op 23-10-2003 11:29 ]

specs

Verwijderd

als je er niet zo veel verstand van hebt zou ik het maar gewoon niet doen, en gewoon iets meer geld neertellen voor een MP

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 13:40

Shuriken

Life is all about priorities

Ik dacht dat er in Dual AMD topic deel 2 wat over stond. Ik weet dat ik er wat over gepost had in elk geval. Als het goed is kan je met een spelt even door het laagje heen prikken.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Ik heb op dit moment 2 Barton 2500+jes als MPs draaien.
Een Barton is nog van het oude type ( lekker makkelijk te modden dus, gewoon paint over de bruggen en klaar )
De andere Barton is van het nieuwe type..... ik zeg je een ding: dat ommodden was niet echt fijn on te doen ( kleinere punten om mee te verbinden en goed oppassen met het verwijderen van de beshermingslaag ).
Ik ben omgeschakeld van 2400+ naar 2500+, en voor mij was de overstap eigenlijk niet te merken, het enige voordeel was dat ik nu dus beide CPUs kon draaien @ 166FSB :)
Er zijn overigens nogal wat problemen met de bartons in combinatie met sommige MP(X) borden (onstabiele systemen enzo). Er staan een paar topics op 2CPU betreffende de combinaties ( ik zie namelijk dat je een MP 2460 hebt ) en als ik jou was zou ik het zowieso niet zonder ATX mod doen.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja mocht ik er 2 bartons in zetten dan ga ik inderdaad wel meer juice aan het bordje geven..maar ik ben ook nog niet zeker van het hele projectje..maar dat dat modden lastiger geworden is, is wel irri...

specs

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:35

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm.. interessant, heeft iemand een linkje voor mij waarop de mod te vinden is?
Ik wil ook overstappen naar een MP systeem, en heb al een Barton 2500 (een wat oudere denk ik).
Pagina: 1